مقاله اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت :

تعداد صفحات :۲۹

هدف از این پژوهش، شناسایی اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه میان مسئولیت و ارزش در شرکت‌های پذیرفته ‌شده در بورس اوراق بهادار تهران است. در این مطالعه داده‌های مربوط به ۷۴ شرکت به‌صورت ترکیبی و برای دوره زمانی ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ مورد تجزیه‌ و تحلیل قرارگرفته است. این پژوهش از نوع توصیفی همبستگی بوده و فرضیه‌ها از طریق رگرسیون تلفیقی به روش داده‌های تابلویی و با استفاده از نرم‌افزارEviews7 آزمون شده‌اند. نتایج پژوهش نشان داد که مسئولیت اجتماعی بر ارزش شرکت با تعدیل‌گری شدت تبلیغات تأثیر معنی‌داری دارد. نتایج این پژوهش ضمن نشان دادن تأثیر معنی‌دار مسئولیت اجتماعی بر ارزش شرکت‌ها، تأثیرمعنی‌دار مسئولیت اجتماعی بر ارزش شرکت با تعدیل‌گری شدت تبلیغات را به اثبات رساند. به این معنی که با دخالت دادن عامل شدت تبلیغات، رابطه میان مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت شدت بیشتری می‌یابد. همچنین بعد فنی و نهادی مسئولیت اجتماعی بر ارزش شرکت‌های مورد بررسی تأثیر مثبت و معنی‌داری دارد که شدت تأثیر بعد فنی بر ارزش شرکت شدیدتر از بعد نهادی آن است. همچنین برای کنترل اثرات سایر عوامل تأثیرگذار بر مدل، متغیرهای کنترلی نظیر اندازه و اهرم مالی در مدل استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.