مقاله بررسی رابطه شدت رقابت در بازار محصول و مومنتوم قیمتی بر هزینه سرمایه شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه شدت رقابت در بازار محصول و مومنتوم قیمتی بر هزینه سرمایه شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه شدت رقابت در بازار محصول و مومنتوم قیمتی بر هزینه سرمایه شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه شدت رقابت در بازار محصول و مومنتوم قیمتی بر هزینه سرمایه شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه شدت رقابت در بازار محصول و مومنتوم قیمتی بر هزینه سرمایه شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران :
تعداد صفحات :۴۲
هزینه سرمایه از مهمترین و کلیدیترین ابزارها در بسیاری از تصمیمگیریهای مالی و مدیریتی است و از اهمیت بالایی برای مدیران شرکتها برخوردار است که از عوامل متعددی متأثرمیشود. با توجه به اینکه توان جذب سرمایه تأمین مالی شرکتها یکی از مهمترین ارکان موردنیاز برای باقی ماندن در بازار رقابتی امروزاست؛ بنابراین هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه شدت رقابت در بازار محصول بر هزینه سرمایه شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران است. برای اندازهگیری رقابت در بازار محصول از شاخص هرفیندال – هیرشمن استفادهشده است. تعداد ۹۵ شرکت بهعنوان نمونه در بازهی زمانی ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جهت آزمون فرضیههای پژوهش مورداستفاده قرار گرفتند. در این تحقیق برای تحلیل دادهها از نرمافزارهای اکسل و ایویوز استفادهشده است. نتایج این پژوهش نشان میدهد که رقابت در بازار محصول تأثیر منفی و معناداری بر هزینه سرمایه شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران میگذارد؛ اما رابطه معناداری بین استراتژی مومنتوم قیمتی و هزینه سرمایه در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران مشاهده نشد. این نتایج میتواند شرکتها را در طراحی و بهرهگیری از سیاستهای هدفمند درباره روشهای تأمین مالی یاری رسانیده که این امر ممکن است سهم بازار محصول را افزایش داده و باعث ثبات شرکت در بازار شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.