مقاله نقش شبکه های اجتماعی در حاکمیت شرکتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش شبکه های اجتماعی در حاکمیت شرکتی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش شبکه های اجتماعی در حاکمیت شرکتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش شبکه های اجتماعی در حاکمیت شرکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش شبکه های اجتماعی در حاکمیت شرکتی :
تعداد صفحات :۳۷
پژوهش حاضر در سال ۹۱ در هلدینگ توس انجام شده و هدف آن، پیوند حاکمیت شرکتی با فرصتهایی است که رویکرد تحلیل شبکه کل در شناخت جریانات حاکم بر شرکت ایجاد مینماید. هر یک از اعضای شرکت به عنوان عاملی در شبکه اجتماعی، سرمایههای مادی و معنوی، داراییهای مشهود و نامشهود خود و سازمان وابسته، را با سایر ذینفعان حقیقی و حقوقی شرکت به اشتراک میگذارد. تحلیل شبکههای کل، ابزار قدرتمندی برای شناسایی سرآغاز، مسیر و مقصد این جریان در شرکت است و با تشخیص قدرتهای غیر رسمی و افراد کلیدی در سازمان، کنترل باکیفیتی را در کل ساختار سازمانی به وجود میآورد که در تحقق اهداف حاکمیت شرکتی در سازمان ایفای نقش مینماید. نتایج پژوهش نشان میدهد، قدرت غیررسمی بالاتر با ایجاد اختیار در زمینه نشر یا عدم توزیع منابع موجبات ایجاد کنترل و نظارت بالاتر را در زمینه حاکمیت شرکتی فراهم میآورد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.