مقاله تأثیر ارائه‌ محتوای الکترونیکی با سبک‌های آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر ارائه‌ محتوای الکترونیکی با سبک‌های آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر ارائه‌ محتوای الکترونیکی با سبک‌های آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر ارائه‌ محتوای الکترونیکی با سبک‌های آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر ارائه‌ محتوای الکترونیکی با سبک‌های آموزشی زبانی، دیداری-فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر بر یادگیری، درآموزش ترکیبی :

تعداد صفحات :۲۵

آموزش و پرورش می­کوشد تا به­وسیله آموزش الکترونیک از جدیدترین فناوری­ها در یادگیری برای توسعه، بهبود کارآیی، و فراهم­سازی عدالت آموزشی بهره گیرد. این پژوهش، با هدف بررسی تأثیر سبک­های آموزش مبتنی بر هوش­های زبانی، فضایی و حرکتی-جسمانی گاردنر، بر پیشرفت تحصیلی در آموزش ترکیبی انجام گرفت. در این پژوهش ۶۰ نفر از دانش­آموزان دختر سال سوم رشته کامپیوتر هنرستان­های کاردانش شهر اصفهان شرکت داشتند، که به­طور تصادفی در دو گروه ۳۰ نفری­ آزمایش و کنترل قرار گرفتند. قبل از پژوهش، دو گروه از نظر نیمرخ هوش‌های چندگانه و مشخصات زمینه­ای مقایسه شدند و تفاوت معنی­داری­(در سطح۰۵/0p< ) در دو گروه مشاهده نشد. همچنین، از یک پرسشنامه­ پیشرفت تحصیلی معلم ساخته به­عنوان پیش­آزمون و پس آزمون استفاده شد. آموزش در هر دو گروه به­صورت آموزش ترکیبی انجام شد. در گروه آزمایشی، علاوه بر روش مرسوم، از محتوای الکترونیکی محقق ساخته­ مبتنی بر هوش­های چندگانه استفاده شد. جهت تحلیل داده­های آماری از تحلیل کوواریانس چند­متغیری استفاده شد. نتایج پژوهش، به­طور معنی­داری(در سطح۰۵/0p< ) پیشرفت تحصیلی بالاتر دانش­آموزانی را که همراه با محتوای الکترونیک با سبک آموزشی فضایی آموزش دیده­اند، نسبت به دانش­آموزان گروه کنترل نشان می­دهد. ‏

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.