مقاله مقایسه رابطه بین انواع سبکهای تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان دانشآموزان دختر و پسر مدارس فنی و حرفهای شهرستان تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه رابطه بین انواع سبکهای تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان دانشآموزان دختر و پسر مدارس فنی و حرفهای شهرستان تهران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه رابطه بین انواع سبکهای تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان دانشآموزان دختر و پسر مدارس فنی و حرفهای شهرستان تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه رابطه بین انواع سبکهای تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان دانشآموزان دختر و پسر مدارس فنی و حرفهای شهرستان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه رابطه بین انواع سبکهای تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان دانشآموزان دختر و پسر مدارس فنی و حرفهای شهرستان تهران :
تعداد صفحات :۲۹
هدف از اجرای این پژوهش بررسی رابطه سبکهای تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات وارتباطات در میان دانشآموزان دختر وپسر مدارس فنی و حرفهای شهرستان تهران است جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانشآموزان سال دوم هنرستانهای فنی وحرفهای شهرستان تهران تشکیل میدادند. و نمونه آماری آن ۲۵۰ نفر است، که به روش نمونه گیری خوشهای انتخاب شدند. ابزار اندازهگیری در این پژوهش دو پرسشنامه سبکهای تفکر(استرنبرگ) و پرسشنامه معلم ساخته مهارتهای فناوری اطلاعات وارتباطات بود. دادههای پژوهش با استفاده از آمارتوصیفی و آمار استنباطی (رگرسیون گام به گام) تحلیل شد و نتایج نشان داد که :بین سه متغیر پیش بین سبکهای تفکر اجرایی، قضایی و قانونگذرانه با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات وارتباطات رابطه معنی داری وجود دارد واین سه متغیر قدرت پیشبینی متغیرملاک را دارند.ضریب همبستگی بین سبک تفکر اجرایی با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات وارتباطات در سطح ۰۵/ ۰ منفی و معنی دار بود. بین سبک تفکر قضایی و قانون گذارانه با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات وارتباطات رابطه مثبت و معنی دار در سطح ۰۱/۰ وجود دارد.رابطه سبکهای تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات وارتباطات برحسب جنسیت معنادار نیست.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.