مقاله سنجش میزان بهرهمندی از مهارتهای ارتباطی، تفکّری و پژوهشگری در میان دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران(سال تحصیلی ۹۰-۹۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سنجش میزان بهرهمندی از مهارتهای ارتباطی، تفکّری و پژوهشگری در میان دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران(سال تحصیلی ۹۰-۹۱) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش میزان بهرهمندی از مهارتهای ارتباطی، تفکّری و پژوهشگری در میان دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران(سال تحصیلی ۹۰-۹۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش میزان بهرهمندی از مهارتهای ارتباطی، تفکّری و پژوهشگری در میان دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران(سال تحصیلی ۹۰-۹۱)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سنجش میزان بهرهمندی از مهارتهای ارتباطی، تفکّری و پژوهشگری در میان دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران(سال تحصیلی ۹۰-۹۱) :
تعداد صفحات :۳۶
پژوهش حاضر با هدف سنجش میزان بهرهمندی از مهارتهای ارتباطی، تفکّری و پژوهشگری در میان دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران انجام شد. روش پژوهش از نوع توصیفی ـ پیمایشی بود. با استفاده از روش نمونهگیری خوشهای چهار منطقه (شمال، مرکز، شرق و غرب) شهر تهران انتخاب شد و نمونه آماری این پژوهش ۲۸۵ (۱۴۵ دانشآموز پسر و ۱۴۰ نفر دانشآموز دختر) دانشآموز بودند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی (فراوانی و میانگین) و استنباطی (آزمون t مستقل) استفاده شد. نتایج نشان داد که در مهارتهای برقراری ارتباط درون فردی، تفکّر انتقادی، تفکّر خلّاق و پژوهشگری، دختران و پسران دانشآموز در حد متوسطی بودند، اما در کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات زیر متوسط و در مهارت ارتباط بین فردی در سطح متوسط به بالا بودند. همچنین نتایج آزمون t مستقل نشان داد که در مهارتهای بین فردی پسران بهطور معناداری از دختران میانگین بالاتری داشتند(۰۴۷/0p
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.