مقاله عمل زمینهساز تربیتی: تحت هدایت تفکّر متعارف یا تأملی؟
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عمل زمینهساز تربیتی: تحت هدایت تفکّر متعارف یا تأملی؟ دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عمل زمینهساز تربیتی: تحت هدایت تفکّر متعارف یا تأملی؟ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عمل زمینهساز تربیتی: تحت هدایت تفکّر متعارف یا تأملی؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عمل زمینهساز تربیتی: تحت هدایت تفکّر متعارف یا تأملی؟ :
تعداد صفحات :۴۶
چکیده
هدف پژوهش حاضر، بهبود فهم خود از عمل زمینهساز تربیتی در پرتو دیدگاههای موسوم به عملی بود. بدین منظور، سه عمل زمینهساز فلسفهورزی، برنامهریزی درسی و تدریس از این منظر بررسی شد. فرض بر آن بود که دیدگاههای عملی برخی محدودیتهای فهم ما از اعمال زمینهساز ما را آشکار میکنند، و در تلاش برای این آشکارسازی طریقی برای فائق آمدن بر این محدودیتها ارائه میشود. با نگاه به تربیت بهعنوان عمل (پرکسیس) و نقش تفکّر عملی در بهبود و ارتقاء این عمل، فیلسوف تربیتی، برنامهریز درسی و معلم درصدد رفع محدودیتهای تفکّر متعارف و دستیابی به فضیلت عملشان از طریق تأمل بر عمل خود برمیآیند. انتظار این است که طریق رهایی از این محدودیتها را در امکانات ذاتی رویکرد عملی بتوان یافت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.