مقاله عنوان :بررسی‌وتحلیل آموزش کارآفرینی‌درکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی “آینده شمادرلوای کارآفرینی” (NFTE)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عنوان :بررسی‌وتحلیل آموزش کارآفرینی‌درکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی “آینده شمادرلوای کارآفرینی” (NFTE) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عنوان :بررسی‌وتحلیل آموزش کارآفرینی‌درکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی “آینده شمادرلوای کارآفرینی” (NFTE)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عنوان :بررسی‌وتحلیل آموزش کارآفرینی‌درکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی “آینده شمادرلوای کارآفرینی” (NFTE)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عنوان :بررسی‌وتحلیل آموزش کارآفرینی‌درکتب کار وفناوری درپایه ششم ، هفتم وهشتم بر اساس الگوی پیشنهادی “آینده شمادرلوای کارآفرینی” (NFTE) :

تعداد صفحات :۲۴

هدف ازتحقیق حاضرتبیین ضرورت‌آموزش‌کارآفرینی در مدارس و بررسی چگونگی اجرای آن وارائه پیشنهادهایی درجهت آموزش این‌مهارتها ‌براساس‌الگوی‌ذکر‌شده می‌باشد. به این‌منظورکتب کار‌وفناوری، براساس‌کتاب” آینده شما در لوای کارآفرینی”(NFTE) که یک بسته آموزشی است و برای آموزش کارآفرینی در مدارس در پایه‌های (۱۲-۵) طراحی شده (به عنوان الگو)، مورد تحلیل قرار‌گرفت. روش‌تحقیق توصیفی است. جامعه آماری کتب کار‌و‌فناوری می‌باشد که با نمونه‌آماری برابر است. برای جمع آوری داده ها،از روش فیش ثبت مطالعات و داده ها (تحلیل محتوا) استفاده شده است. مبنای تحلیل‌محتوا، مقوله‌های مرتبط با دانش واطلاعات کارآفرینی است.این تحقیق به مقایسه کمی وکیفی نتایج حاصل ازتحلیل محتوای کتب کار وفناوری، والگومورد نظرپرداخته است. نتایج آماری نشان دادند که: در مجموع، فراوانی مقوله های مرتبط با دانش واطلاعات کارآفرینی در تصاویر و متون کتب کار و فناوری به ترتیب (۷و۱۳مورد) و درالگوی مورد نظر به ترتیب(۳۲و۵۱ مورد)است و در سطح استنباطی مقایسه فراوانی ها در تصاویر و متون به ترتیب(۷۴/۱۴و۹۲/۱۹) در سطح (۰۱/۰>P) معنی‌دار می‌باشندواین میزان در الگوبسیاربیشتر است. نتایج کیفی حاصل ازتحقیق، توجه به مفاهیم: کارآفرینی،ویژگیهای‌کارآفرینان موفق،مزایا ومخاطرات کارآفرینی وآموزش راه اندازی کسب وکاربه دانش آموزان میباشد. پیشنهاد میشود کتب کار وفناوری به لحاظ آموزش کارآفرینی بر اساس الگوی ارائه شده مورد بازبینی قرار بگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.