مقاله پیشنهاد چارچوبی برای ارزشیابی برنامه درسی فلسفه برای کودکان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پیشنهاد چارچوبی برای ارزشیابی برنامه درسی فلسفه برای کودکان دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پیشنهاد چارچوبی برای ارزشیابی برنامه درسی فلسفه برای کودکان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیشنهاد چارچوبی برای ارزشیابی برنامه درسی فلسفه برای کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پیشنهاد چارچوبی برای ارزشیابی برنامه درسی فلسفه برای کودکان :
تعداد صفحات :۳۶
این مقاله چند پرسش اساسی را درباره وضعیت ارزشیابی در برنامه درسی آموزش فلسفه برای کودکان مطرح ساخت و از طریق پاسخگویی به آنها در تلاش بود تا چارچوبی برای ارزشیابی در این برنامه درسی فراهم سازد. .برای پاسخگویی به سؤالات از روش دیالکتیک با خود و سپس روش توصیفی- تحلیلی استفاده شد. در نهایت ۷ عنصر برای ارزشیابی از درونداد؛ شامل دانشآموزان، معلمان، محتوا، کلاس درس و مدرسه، والدین، سازمان آموزش و پرورش و اجتماع در نظر گرفته شد، که هر کدام از عناصر فرعیتر تشکیل شده است. برای ارزشیابی فرایندها نیز ۶ عنصر شامل شاگردان، معلمان، معلمان و شاگردان، مدرسه، والدین و اجتماع در نظر گرفته شد. برای ارزشیابی برونداد، ۵ عنصر شامل ارزشیابی هدفهای کلی، هدفهای واسطهای، ارزشیابی جریان بحث، ارزشیابی نگرشها و دانشها در نظر گرفته شد. در نهایت ارزشیابی از بازخورد و پیامد نیز ۵ عنصر ارزشیابی از بازخورد در مرحله درونداد، در مرحله فرایند و برونداد و ارزشیابی از ارزشیابی و پیامدها را شامل شد. نظر به این که چهارچوب پیشنهادی تمام عناصر برنامه درسی فلسفه برای کودکان را برای ارزشیابی مدنظر قرار میدهد، چهارچوب مناسبی تشخیص داده شده است که برای اولین بار مطرح میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.