مقاله ارزشیابی میزان کیفیّت برنامههای مراکز پیشدبستانی شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزشیابی میزان کیفیّت برنامههای مراکز پیشدبستانی شهر تهران دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزشیابی میزان کیفیّت برنامههای مراکز پیشدبستانی شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزشیابی میزان کیفیّت برنامههای مراکز پیشدبستانی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزشیابی میزان کیفیّت برنامههای مراکز پیشدبستانی شهر تهران :
تعداد صفحات :۴۵
هدف از این پژوهش، مقاله ارزشیابی میزان کیفیّت برنامههای مراکز پیشدبستانی شهر تهران بود. در این پژوهش از روش آمیخته استفاده شد و با بهکارگیری روش نمونهگیری تصادفی طبقهای، ۴۰ مرکز پیشدبستانی شهر تهران انتخاب شدند. دادههای پژوهش به روشهای مصاحبه و مشاهده از محیط و فضای مراکز و کلاسهای پیشدبستانی جمعآوری شد. یافتههای پژوهش نشان داد تعامل مربیان با کودکان در مراکز پیشدبستانی کیفیّت لازم را ندارند. تنها در بخشی از مراکز پیش دبستانی، نسبت مربی به کودک تناسب لازم را دارد و نیز نسبت تعداد کودکان به کلاس در نیمی از مراکز پیشدبستانی از تناسب لازم بهرهمند بود. مربیان مراکز پیشدبستانی در حد متوسط از مهارتهای مورد نیاز حرفه مربیگری بهرهمند بودند و بیش از نیمی از مربیان مراکز، آموزشهای لازم در حوزه تخصصی گذراندهاند. همچنین روشهای یاددهی ـ یادگیری مربیان در مراکز پیشدبستانی در حد متوسط کیفیّت لازم را دارند. میان کودکان، مربیان و والدین در حد متوسط تعامل مناسب وجود داشت و کادر آموزشی مراکز به طور متوسط از ویژگیهای مطلوب و کیفیّت کاری بهرهمند هستند. محیط فیزیکی مراکز پیشدبستانی از نظر سلامت و ایمنی کیفیّت لازم را دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.