مقاله ارزش‌یابیِ میزان دانش‌پژوهانه‌گی در فرایند‌هایِ پذیرش، آموزش و پژوهش در دوره‌هایِ کارآزمایی(دکتری) دانشگاه الزهرا(س)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزش‌یابیِ میزان دانش‌پژوهانه‌گی در فرایند‌هایِ پذیرش، آموزش و پژوهش در دوره‌هایِ کارآزمایی(دکتری) دانشگاه الزهرا(س) دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزش‌یابیِ میزان دانش‌پژوهانه‌گی در فرایند‌هایِ پذیرش، آموزش و پژوهش در دوره‌هایِ کارآزمایی(دکتری) دانشگاه الزهرا(س)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزش‌یابیِ میزان دانش‌پژوهانه‌گی در فرایند‌هایِ پذیرش، آموزش و پژوهش در دوره‌هایِ کارآزمایی(دکتری) دانشگاه الزهرا(س)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزش‌یابیِ میزان دانش‌پژوهانه‌گی در فرایند‌هایِ پذیرش، آموزش و پژوهش در دوره‌هایِ کارآزمایی(دکتری) دانشگاه الزهرا(س) :

تعداد صفحات :۴۵

در آموزش‌شناسی و از دیدگاه سازایی‌گریی گروهی، ارزش‌یابی از فرایندهای آموزشی کاری بایسته و در راستای به‌سازیِ فرایندها و فرآورده‌ها است. پایین‌بودن چون‌بود(کیفیّت) آموزش دشواری‌ای است که پی‌آمدهای آسیب‌زای بسیاری می‌تواند داشته باشد. ارزش‌یابی راهی برای شناسایی‌ دشواری‌ها و راه‌های گره‌گشایی برای آن‌ها است. گواهی‌های چندی در دست‌اند که می‌توانند گویای پایین‌بودن چون‌بود دوره‌های کارآزمایی باشند. با پشت‌بانی معاونت پژوهشی‌دانشگاه‌الزهرا(س) در راستای پی بردن به این چون‌بود و شناساییِ‌ کاستی‌هایی که می‌توانند زمینه‌ساز دشواری یادشده در دانشگاه الزهراء(س) باشند، از میان دوره‌های کارآزمایی در این دانشگاه چهار دوره برگزیده شدند و برنامه‌ها، آزمون‌ها و پایان‌نامه‌های آن‌ها از روزن دانش‌پژوهانه‌گی ارزش‌یابی و از استادان و دانشجویان آنها در همین باره پندارپرسی شد. یافته‌ها گویای آن هستند که دانش‌پژوهانه‌گیِ چشم‌گیری در هیچ ‌یک از دوره‌های بررسی‌شده دیده نمی‌شود و میان گروه‌ها از این روزن ناهمانندی چندانی نیست. با نیم‌نگاهی به فرهنگ چیره بر سامانه آموزشی/پژوهشیِ کشور و نبود بازخورد دانش‌پژوهانه، چنین یافته‌هایی نباید شگفت‌آور باشند. شاید تنها راه برون‌رفت از این گرداب آموزشی/پژوهشی استوارسازی بازخورد دانش‌پژوهانه و گسترش فرهنگ دانش‌پژوهی باشد تا برنامه‌سازی‌ها و برنامه‌گزاری‌ها دانش‌پژوهانه‌تر شوند وفرآورده‌ها از چون‌بودی والا برخوردار شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.