مقاله بررسی روایی و پایایی شیوههای نمرهگذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی روایی و پایایی شیوههای نمرهگذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی روایی و پایایی شیوههای نمرهگذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روایی و پایایی شیوههای نمرهگذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی روایی و پایایی شیوههای نمرهگذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی :
تعداد صفحات :۳۶
در این پژوهش سه شیوه نمرهگذاری به آزمونهای نقشه مفهومی معرفی میشود: ۱- روش رابطهای ۲- روش ساختاری ۳- روش شباهت. برای تشخیص مناسب ترین شیوه نمرهگذاری از بین این شیوهها از سه شاخص روایی ملاکی، پایایی نمرهگذاران و روایی افتراقی استفاده شد. نمونه آماری پژوهش ۱۰۵ نفر از دانشآموزان سال دوم متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ بودند که در چهار کلاس حضور داشتند. یافتههای پژوهش نشان داد که روش نمرهدهی رابطهای از لحاظ این شاخصها نسبت به دو روش دیگر مقادیر بالاتری دارد و روش نمرهدهی شباهت نیز نسبت به دو روش دیگر پایینترین شاخصهای آماری را دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.