مقاله سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز با پایگاههای اطلاعاتی تماممتن ابسکو، پروکوئست، ساینس دایرکت و الزویر و استفاده ایشان از آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز با پایگاههای اطلاعاتی تماممتن ابسکو، پروکوئست، ساینس دایرکت و الزویر و استفاده ایشان از آن دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز با پایگاههای اطلاعاتی تماممتن ابسکو، پروکوئست، ساینس دایرکت و الزویر و استفاده ایشان از آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز با پایگاههای اطلاعاتی تماممتن ابسکو، پروکوئست، ساینس دایرکت و الزویر و استفاده ایشان از آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز با پایگاههای اطلاعاتی تماممتن ابسکو، پروکوئست، ساینس دایرکت و الزویر و استفاده ایشان از آن :
تعداد صفحات :۲۷
هدف: پژوهش حاضر به بررسی میزان استفاده و مشکلات دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز از پایگاههای مذکور پرداخته است.
روش/ رویکرد پژوهش: جامعه پژوهش، دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز هستند. با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی طبقهای نمونه۳۶۰ نفری انتخاب شد. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه بوده است. روایی و پایایی (۹۰۲/۰ =α ) آن مورد تأیید قرار گرفته است.
یافتهها: میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز از پایگاههای اطلاعاتی تماممتن پیوسته زیاد است. دانشجویان بیشتر از دو پایگاه ساینس دایرکت و الزویر استفاده میکنند. دانشجویان از پایگاههای پیوسته بیشتر در انجام پایاننامه، کارهای درسی و تألیف و ترجمه کتاب و مقاله استفاده میکنند.
نتیجهگیری: از آنجا که مهمترین عوامل عدم استفاده دانشجویان از پایگاههای مذکور، نبود آگاهی و آشنایی کافی نسبت به پایگاهها ذکر شده میباشد، لازم است تدابیر جدی برای طرحریزی برنامههای آموزشیِ مداوم در این زمینه اتخاذ شود. از طرفی ضروری است با توسعه زیرساختهای فناوری و ارتباطی، نسبت به ارائه خدمات پایگاهها در خارج از محیط دانشگاه (از راه دور) اقدام شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.