مقاله رابطه باورهای خودکارآمدی و مهارت‌های کاربران برای جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه باورهای خودکارآمدی و مهارت‌های کاربران برای جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه باورهای خودکارآمدی و مهارت‌های کاربران برای جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه باورهای خودکارآمدی و مهارت‌های کاربران برای جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه باورهای خودکارآمدی و مهارت‌های کاربران برای جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی :

تعداد صفحات :۲۴

هدف: تعیین رابطه بین باورهای خودکارآمدی کاربران و مهارت‌های آنها برای جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی. روش/ رویکرد پژوهش: پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و از روش همبستگی استفاده کرده است. تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم انسانی دانشگاه بوعلی‌سینا ورودی سال ۱۳۹۲ جامعه پژوهش را تشکیل داده‌اند. حجم نمونه ۱۰۴ نفر بوده است که با روش نمونه‌گیری طبقه‌ای تصادفی تعداد ۴۹ پسر و ۵۵ دختر به‌صورت تصادفی انتخاب شده است. ابزار گردآوری داده‌ها مقیاس باورهای خودکارآمدی عمومی (GSE-10) برای سنجش میزان خودکارآمدی کاربران، و پرسشنامه پژوهشگرساخته برای سنجش مهارت‌های جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی است. به‌منظور تحلیل داده‌ها از آزمون همبستگی پیرسون و آزمون t استودنت برای گروه‌های مستقل استفاده شده است. یافته‌ها: مهارت‌های جستجوی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا در حد متوسط است؛ و باورهای خودکارآمدی آنها بالاتر از حد متوسط ارزیابی شده است. یافته‌ها همبستگی مثبت و معناداری بین مهارت‌های جستجوی کاربران و باورهای خودکارآمدی آنها نشان داد. نتیجه‌گیری: تأثیر عوامل روا‌‌ن‌شناختی از جمله باورهای خودکارآمدی بر نحو تعامل با فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی اثبات می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.