مقاله بازاریابی خدمات و محصولات اطلاعاتی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازاریابی خدمات و محصولات اطلاعاتی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازاریابی خدمات و محصولات اطلاعاتی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی خدمات و محصولات اطلاعاتی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازاریابی خدمات و محصولات اطلاعاتی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی :
تعداد صفحات :۲۱
در روشهای نوین مدیریت، بازاریابی، یکی از اساسیترین ارکان برنامههای بازرگانی سازمانها محسوب میشود. همچنین، تفاوت سازمانها را در رسیدن به اهداف خود؛ باید در چگونگی بازاریابی آنها جستجو کرد. با جستجو در دلایل انجام بازاریابی، میتوان به کسب سود یا دریافت بودجه بیشتر اشاره کرد؛ اما این تنها دلیل استفاده از بازیابی نیست. شاید بتوان گفت مهمترین دلیل انجام بازاریابی، افزایش رضایت مشتریان است که خود به افزایش تمایل به استفاده و پرداخت پول برای خدمات دریافتی خواهد انجامید. امروزه بازاریابی در کتابخانهها بهدلیل رشد فنآوری اطلاعات و ارتباطات؛ تغییر در وضعیت بودجه کتابخانهها، رشد سریع دانش و استفاده از آن؛ و تنوع کاربران با نیازهای متفاوت؛ بهعنوان عاملی مهم تلقی میشود و مسئولیت کتابداران را برای پرداختن به آن بیشتر کرده است؛ زیرا بازاریابی ابزاری برای بهبود رضایت کاربر و ارتقای استفاده از خدمات کتابخانه میشود. بر این اساس؛ با افزایش رقابت در جهان اطلاعاتی، بازاریابی عاملی مهم برای ادامه حیات کتابخانهها خواهد بود. در این مقاله به بررسی بازاریابی اطلاعات، فعالیتهای بازاریابی، اصول مدیریت بازاریابی، فنون بازاریابی، ایجاد بازار و مهارتهای حرفهای برای بازاریابی میپردازیم. در پایان، توصیههایی برای بازاریابی در کتابخانههای ایران ارائه میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.