مقاله رابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه فضای مجازی و عامگرایی کاربران اینترنت در میان کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران :
تعداد صفحات :۲۹
هدف: برپایه آراء مارشال مکلوهان، سورن کییرکگور، ژیل دولوز، مانوئل کاستلز، هربرت دریفوس و دیگر فیلسوفان و جامعهشناسان و دانشمندان علوم ارتباطات و اطلاعرسانی، مدلی مفهومی براساس سه نوع ساختار تاریخی ذهن و توصیف ویژگیهای هر یک و نقش فناوریهای نوین شبکهای در تغییر ماهوی ذهن انسان ارائه شده تا برای درک تأثیرات فضای شبکهای بر عامگرایی مخاطبان و کاهش گرایشهای خاصگرایانه در میان آنها در مطالعات آیندهنگرانه بهکار برده شود. روش/ رویکرد پژوهش: براساس آرای صاحبنظران فوق، تعدادی شاخص برای عامگرایی و خاصگرایی تعریف و برمبنای آنها گویههایی برای سنجش نگرشها استخراج شد. پرسشنامه نهایی، سابقه، کمیّت و کیفیت حضور افراد را در فضای اینترنت سنجید و گرایشهای خاصگرایانه و عامگرایانه آنها را منطبق بر ساختار طیف لیکرت اندازهگیری کرد. یافتهها: میزان و شدت قرارگیری در معرض شبکه جهانی اطلاعات، بر رشد عامگرایی در مقابل خاصگرایی اثرگذار است، گرچه این اثرگذاری شدت قابل توجهی را نشان نمیدهد.نتیجهگیری: عوامل متعددی بر عامگرایی و خاصگرایی افراد اثرگذارند و رشد فضای شبکهای، یکی از مهمترین آنهاست که علاوه بر آثاری که محتوای اطلاعاتی این شبکهها دارند، بخشی از این اثر به ماهیت و ساختار بنیادینِ شبکه برمیگردد و پژواک نظریه معروف مکلوهان را که «رسانه، همان پیام است»، در مورد شبکههای اطلاعاتی جدید طنین میافکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.