مقاله ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی علوم کتابداری و آرشیوی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی علوم کتابداری و آرشیوی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی علوم کتابداری و آرشیوی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی علوم کتابداری و آرشیوی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی علوم کتابداری و آرشیوی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران :
تعداد صفحات :۲۴
هدف: اثربخشی دورههای آموزش الکترونیکی علوم کتابداری و آرشیوی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از نظر آموزشگیرندگان سنجیده شده است.
روش/ رویکرد پژوهش: روش پژوهش پیمایشی از نوع توصیفی است. ابزار پژوهش پرسشنامهای با ۲۳ سؤال در مقیاس طیف لیکرت است. فرضیه پژوهش با ضریب آلفای کرونباخ برابر با ۹۸۱/۰ تأیید و برای تجزیه و تحلیل دادهها از نرمافزار SPSS نسخه ۱۹ و نرمافزار Excel 2007به تناسب متغیرها استفاده شد.
یافتهها: بیشترین امتیاز مربوط به ارائه و بیان اهداف کلی دورههای الکترونیکی با بیش از ۴۳ درصد، تسلط و احاطه علمی استادان به موضوع درس و محتوای علمی با ۵۲/۴۰ درصد، نحوه سازماندهی و برنامهریزی دورهها با بیش از ۵۱/۴۰ درصد، بیان مثالهای کاربردی متناسب با موضوعات مورد بحث با بیش از ۵۰/۳۷ درصد، با گزینه زیاد و در مقوله سازماندهی و برنامهریزی اجرایی دورهها بود.
نتیجهگیری: آموزش با استفاده از فناوری الکترونیکی نقش بسزایی در فرآیند یاددهی و یادگیری دانشآموختگان داشته است و کاربران نیز بهکارگیری روشهای آموزش الکترونیکی را مثبت میدانند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.