مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران :

تعداد صفحات :۲۵

این تحقیق با هدف دستیابی به میزان تأثیر اجرای برنامه‌های آموزش استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران در سال تحصیلی ۸۶- ۱۳۸۵ انجام شده است.آزمودنی‌های این تحقیق از بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های غیرکتابداری موجود در دانشگاه به‌صورت تصادفی انتخاب شده‌اند. یک گروه از آزمودنی‌ها با کمک بروشور و گروه دیگر از طریق حضور در کلاس آموزش داده شده‌اند. سپس هر گروه با گروه گواه خود مقایسه شده و در انتها هردو گروه، پس‌آزمون نیز با یکدیگر مقایسه شده‌اند تا میزان اثربخشی آنها با یکدیگر مقایسه شود. نتایج به‌دست آمده حاکی از مؤثر بودن آموزش‌های ارائه شده می‌باشد. و در بین دو روش آموزشی بروشور و کلاسی، در ۱۲ مورد آموزش کلاسی برتری معناداری نسبت به روش آموزشی از طریق بروشور داشته است، در موارد دیگر یا تفاوت معنادار نبوده و یا تفاوت وجود نداشته است. از میان ۳۴ نکته آموزش داده شده، تفاوت پس‌آزمون‌ها با پیش‌آزمون‌ها در روش دوره آموزش کلاسی در ۱۸ مفهوم و در روش آموزشی بروشور در ۱۵ مفهوم معنادار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.