مقاله بررسی وضعیت خدمات اطلاعرسانی باغموزه دفاع مقدس شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی وضعیت خدمات اطلاعرسانی باغموزه دفاع مقدس شهر تهران دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی وضعیت خدمات اطلاعرسانی باغموزه دفاع مقدس شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی وضعیت خدمات اطلاعرسانی باغموزه دفاع مقدس شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی وضعیت خدمات اطلاعرسانی باغموزه دفاع مقدس شهر تهران :
تعداد صفحات :۲۸
هدف :هدف پژوهش حاضر تعیین وضعیت خدمات اطلاع رسانی باغ موزه دفاع مقدس شهر تهران است. روششناسی: روش تحقیق این پژوهش پیمایشی تحلیلی است. برای جمع آوری اطلاعات و داده ها از ابزار پرسشنامه محققساخته و سیاهه وارسی برای مشاهده هدفمند استفاده شد. جامعه پژوهش شامل ۲۰۰ نفر بازدیدکننده از قشرهای مختلف(دانشآموزان، دانشجویان، طلاب، خانواده شهدا، جانبازان، کارمندان سازمانهای مختلف نظیر صنایع دفاع، بنیاد شهید، و آتشنشانی )است. هدف از انتخاب این گروهها این بود که بتوان پژوهشی مستند با واقعیت از گروههای مختلف در روزهای متعدد و سن و جنس های مختلف را انتخاب نمود و این کار به همین دلیل در روزهای متعدد انجام شد. یافته های پژوهش: یافته ها نشان داد که خدمات اطلاع رسانی در موزه باغ موزه دفاع مقدس شامل سایت، نمایش فیلم، رسانه های مکتوب، بروشور، تابلوی شیشه گردان، تابلوی رقمی، اشیای موزهای، تقسیم بندی تالارها بر اساس موضوعات، و راوی میباشد. نتایج به دست آمده از اطلاع رسانی موزه دفاع مقدس نشان داد بالاترین میانگین مربوط به عدم الگوی مناسب و همچنین عدم مدیریت مناسب جهت اطلاع رسانی بود، در مورد رضایت بازدیدکنندگان از وضعیت اطلاعرسانی موجود ۵/۳۹ درصد رضایت کامل داشتند. در مورد نقش های اطلاعرسانی در باغ موزه دفاع مقدس، نقش مذهبی ۳۰ درصد، نقش اجتماعی ۴۰ درصد، رسالت فرهنگی ۵/۳۷ درصد، و رسالت پژوهشی ۵/۲۲ درصد را به خود اختصاص دادند. نتیجه به دست آمده نشان داد که نقش اجتماعی بیشترین میانگین را در بین بازدیدکنندگان داشته است. نتیجه گیری: نتایج نشان داد که بین اطلاع رسانی مناسب و رضایت بازدیدکنندگان تفاوت معنی داری وجود دارد. یعنی هرچه اطلاع رسانی بهتر و بیشتر انجام شود تعداد بازدیدکنندگان بیشتری از موزه بازدید خواهند کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.