مقاله کاربست آمیخت? بازاریابی در کاخ‌موزه‌های تهران مطالع? موردی: مجموعه‌های فرهنگی تاریخی سعدآباد، نیاوران و کاخ گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله کاربست آمیخت? بازاریابی در کاخ‌موزه‌های تهران مطالع? موردی: مجموعه‌های فرهنگی تاریخی سعدآباد، نیاوران و کاخ گلستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربست آمیخت? بازاریابی در کاخ‌موزه‌های تهران مطالع? موردی: مجموعه‌های فرهنگی تاریخی سعدآباد، نیاوران و کاخ گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربست آمیخت? بازاریابی در کاخ‌موزه‌های تهران مطالع? موردی: مجموعه‌های فرهنگی تاریخی سعدآباد، نیاوران و کاخ گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربست آمیخت? بازاریابی در کاخ‌موزه‌های تهران مطالع? موردی: مجموعه‌های فرهنگی تاریخی سعدآباد، نیاوران و کاخ گلستان :

تعداد صفحات :۲۴

هدف: پژوهش حاضر به تعیین میزان کاربست آمیخت بازاریابی در کاخ‌موزه‌های تهران (گلستان، سعدآباد و نیاوران) پرداخته‌است. روش پژوهش: پژوهش حاضر پیمایشی-تحلیلی است و جامع آماری آن از بازدیدکنندگان و کارکنان کاخ‌موزه‌های بررسی‌شده انتخاب شدند. تعداد ۳۸۶ نفر بازدیدکننده و ۱۰۲ نفر از کارکنان در کاخ‌موزه‌های سعدآباد، نیاوران و کاخ گلستان براساس نمونه‌گیری طبقه‌ای انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده‌ها پرسش‌نام محقق‌ساخته است. یافته‌ها: با توجه به یافته‌ها، میانگین کاربست آمیخت بازاریابی از دیدگاه بازدیدکنندگان کاخ‌موزه‌ها ۵۹/۱۱۳، و از دیدگاه کارکنان ۷۶/۱۲۵ بود که هر دو میانگین از حد متوسط بالاتر است. از بین هفت مؤلف آمیخت بازاریابی ازلحاظ میزان کاربست از دیدگاه بازدیدکنندگان و کارکنان، مؤلف شواهد فیزیکی (به ترتیب با میانگین‌های ۹۹/۳۱ و ۴۷/۳۲) به‌طور معنا‌داری بیش از سایر مؤلفه‌هاست و مؤلف فرآیند (به ترتیب با میانگین‌های ۴۲/۶ و ۳۶/۷) کمترین میانگین را دارد. نتیجه‌گیری: کاربست آمیخت بازاریابی با توجه به بالاتربودن میانگین‌های به‌دست‌آمده از حد متوسط، شرایط مطلوبی را نشان می‌دهد. با توجه به غنای بی‌بدیل گنجینه‌های موزه‌ای ایران و اهمیت این مجموعه‌ها در شناساندن پیشین تاریخی کشور، این یافته‌ها نکات امیدبخشی دربردارد که آیند مناسبی را برای ترویج آشنایی و بازدید گردشگران داخلی و خارجی از نقاط دیدنی ایران ترسیم می‌کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.