مقاله ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از پژوهش حاضر، بررسی نقش کیفیت خدمات ادراکشده در بروز مؤلف رفتار شهروندی تماشاگران شهرآورد فوتبال پایتخت میباشد. روش پژوهش از نوع همبستگی بوده و در زمر مطالعات کاربردی (بهلحاظ هدف) قرار دارد که به شکل میدانی انجام شده است. جامع آماری آن را کلی تماشاگران بالای ۱۸ سال که جهت تماشای مسابق فوتبال ۲ تیم پرسپولیس و استقلال در شهریور ۹۱ به ورزشگاه آزادی آمده بودند تشکیل دادند. ازآنجا که حجم جامع آماری بیش از ۷۵۰۰۰ نفر بود، براساس جدول مورگان نمونه به تعداد ۳۸۴ نفر انتخاب شد. بررسی روابط بین متغیرها نشان داد بین ابعاد کیفیت خدمات با رفتار شهروندی ارتباط وجود دارد. علاوهبراین، نتایج نشان داد کیفیت برنامه، پیشبینیکنند قویتری نسبت به کیفیت تعامل، کیفیت محیط و کیفیت نتایج برای رفتارشهروندی میباشد. از این رو پیشنهاد می شود مدیران باشگاه ها با ارتقای کیفیت خدمات و درک آن توسط تماشاگران از مزایای ایجاد رفتارشهروندی در تماشاگران استفاده کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.