مقاله رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی :
تعداد صفحات :۲۴
دانشگاه یک محیط سازمانی است که میتواند با استفاده از ویژگیهای روانشناختی توانمندسازی اساتید خود به عنوان قطب آموزش و پرورش نیروهای متخصص در رشته تربیت بدنی، در بهبود وضعیت کارآفرینی سازمانی و ارتقا س طح کارآفرینی در رشته تربیت بدنی موثر باشد. از این رو، این پژوهش به بررسیارتباط بین عوامل روانشناختی توانمندسازی و کارآفرینی سازمانی منتخبی از اساتید رشته تربیت بدنی شرکتکننده در دومین همایش ملی توسعه علمی والیبال اراک ۱۳۸۸ پرداخته است. عوامل روانشناختی توانمندسازی مورد بررسی در این پژوهش شامل: احساس معنادار بودن، احساس شایستگی، احساس خودتعیینی، احساس تاثیر و احساس اعتماد میباشد. ۵۳ نفر (۳۲ نفر مرد و ۲۱ نفر زن) از اساتید تربیت بدنی شرکتکننده در همایش، به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی بوده که برای جمعآوری دادههای عوامل روانشناختی توانمندسازی، از پرسشنامه ۱۸ سوالی سنجش توانمندی روانشناختی اسپریتزر (ضریب پایایی ۸۸/۰) و جهت سنجش کارآفرینی سازمانی، از پرسشنامه صمد آقایی (ضریب پایایی ۸۵/۰) استفاده گردید. همچنین جهتبررسی ارتباط بین عوامل توانمندسازی روانشناختی و کارآفرینی سازمانی، از آزمون آماریضریبهمبستگیپیرسون استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان داد بین چهار عامل روانشناختی توانمندسازی (احساس معنیدار بودن، احساس شایستگی، احساس خودتعیینی و احساس تاثیر) با کارآفرینی سازمانیرابطه مستقیم ومعناداری وجود ندارد؛ اما بین احساس اعتماد و کارآفرینی سازمانی، رابطه معناداری مشاهده گردید؛ بنابراین ممکن است از جمله موانع در دانشگاهها، ناشناخته بودن مفهوم کارآفرینی و عدم توسعه آن در سطح محیطهای سازمانی دانشگاه باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.