مقاله طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی :

تعداد صفحات :۳۳

ارائ خدمات با‌کیفیت در رقابت‌های ورزشی سبب افزایش تماشاگران جدید، توسع مشاغل و کاهش عدم حضور ورزشکاران می‌‌شود. درحقیقت، کیفیت خدمات یکی از مهم‌ترین عواملی است که به رضایتمندی و تداوم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها منجر می‌شود؛ لذا، هدف از پژوهش حاضر تحلیل مسیر کیفیت خدمات و رضایتمندی بر تمایل به بازگشت تماشاگران لیگ جهانی والیبال بود. بدین‌منظور، ۳۷۵ تماشاگر حاضر در مسابقات لیگ جهانی والیبال به‌صورت تصادفی و هدفمند به‌عنوان نمون آماری پژوهش انتخاب شدند. به‌منظور جمع‌آوری داده‌ها از پرسش‌نامه‌های “کیفیت خدمات ورزشی چن” (۲۰۱۱) و ‌”تمایل به بازگشت تماشاگران شانک” (۲۰۰۶) استفاده گردید. همچنین، جهت تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها پس از اطمینان از اعتبار پرسش‌نامه‌ها از نرم‌افزار اس‌.پی.اس‌.اس در بخش آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد و نرم‌افزار آموس جهت ترسیم تحلیل مسیر به‌کار رفت. نتایج نشان می‌دهد که رابط معناداری بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل به بازگشت مجدد تماشاگران وجود دارد. همچنین، در بین کلی ابعاد کیفیت خدمات، مؤلف اعتماد بیشترین تأثیر را بر رضایتمندی تماشاگران داشته است؛ بنابراین، برخورداری از منابع انسانی متخصص که دارای مهارت متناسب با خدمات ارائه‌شده در استادیوم ورزشی آزادی ‌باشند، می‌تواند از طریق ایجاد اعتماد در تماشاگران و بهبود رضایتمندی آن‌ها، زمین حضور مجدد تماشاگران را فراهم نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.