مقاله موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان :
تعداد صفحات :۲۴
پژوهش حاضر با هدف بررسی موقعیت فروش کالای ورزشی دست دوم معتبر خارجی صورت گرفت. این پژوهش بهلحاظ هدف از نوع مطالعات توسعهای بوده و از نظر ماهیت در زمر پژوهشهای آمیخت اکتشافی با استفاده از روش تحلیل عاملی تأییدی است که شامل دو بخش کیفی و کمی میباشد. برای گردآوری دادههای پژوهش در ابتدا با انجام مصاحبههای نیمهساختاری، مشاهده، بررسی مبانی و تطبیق مدلهای نظری، ابعاد پژوهش در قالب پرسشنامه محقق ساخته شناسایی شد. با هدف حصول اطمینان از روایی صوری و محتوای پرسشنامه، محقق اقدام به انجام تعیین روایی پرسشنامه با هفت نفر از اساتید مدیریت ورزشی که با موضوع تحقیق آشنایی داشتند نمود. از تحلیل عاملی تأییدی به منظور تأیید ساختار عاملی بدست آمده و آزمون قدرت و معناداری سهم هر یک از متغیرها در اندازهگیری سازه ترجیع کالای دست دوم ورزشی خارجی با استفاده از نرمافزار پی.ال.اس استفاده گردید. همچنین پایایی آن براساس ضریب آلفای کرونباخ ۸۰۶/. محاسبه گردید. جامعه آماری پژوهش را مصرفکنندگان کالاهای دست دوم ورزشی استان کردستان تشکیل دادند که از میان آنها تعداد ۲۳۴ نفر بهعنوان نمون آماری انتخاب شدند. یافتهها نشان میدهد که از میان پنج مؤلف برندبودن، اقتصادیبودن، گردشگری یا تفریحی بودن، مکان فروش و اجتماعیبودن، بعد اجتماعیبودن پس از انجام ساز مدل (با توجه به اینکه دارای ضریب تأثیر بسیار پاینی بود) از مدل نهایی حذف گردید و تجزیهوتحلیل بر روی چهار مؤلف باقیمانده انجام گرفت. نتایج نشان میدهد که بعد برندبودن یا اصالت کالا با ضریب تأثیر تقریبأ (۵۰/۰)، بالاترین تأثیر را در فروش این کالای ورزشی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.