مقاله استاندارد سازی پرسش نام? مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنام? ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله استاندارد سازی پرسش نام? مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنام? ورزشی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استاندارد سازی پرسش نام? مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنام? ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استاندارد سازی پرسش نام? مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنام? ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استاندارد سازی پرسش نام? مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنام? ورزشی :

تعداد صفحات :۲۴

هدف از ­پژوهش حاضر، استاندارد­سازی پرسش­نام خرید روزنام ورزشی می­باشد. جامع آماری این پژوهش را کلی مشتریان زن و مرد بالای ۱۸ سال دکه­های روزنامه­فروشی شهر تهران با حداقل یک سال سابق خرید روزنام ورزشی تشکیل دادند که در­نهایت، پس از توزیع و جمع­آوری پرسش­نامه­ها، در نهایت تعداد ۳۴۴ پرسشنامه کامل بود و مورد تجزیه و تحلیل نهایی قرار گرفت. یافته­ها حاکی از این است که مجموع ۳۳ گوی طراحی­شده در مقیاس لیکرت، از چهار عامل­­ محتوا، ­شکل و ظاهر، ­شهرت و سابقه و ­تیتر اشباع شده است. این چهار عامل در­مجموع قادر هستند ۹/۷۴ درصد از واریانس کل را تبیین کنند. علاوه­براین، در­خصوص روایی سازه و بر­اساس میزان روابط به ­غیر از سؤال ۱۶، تمامی سؤالات رابط معنا­داری با عامل خود دارند و می­توانند پیشگوی خوبی برای آن باشند. در ارتباط با روابط عامل­ها با مفهوم “خرید روزنام ورزشی” نیز نتایج نشان می­دهد که تمامی عامل­ها توانسته­اند پیشگوی خوبی برای این مفهوم­ باشند. در­نتیجه، روایی درونی و بیرونی مدل “خرید روزنام ورزشی” مورد تأیید قرار می­گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.