مقاله استاندارد سازی پرسش نام? مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنام? ورزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استاندارد سازی پرسش نام? مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنام? ورزشی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استاندارد سازی پرسش نام? مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنام? ورزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استاندارد سازی پرسش نام? مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنام? ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استاندارد سازی پرسش نام? مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنام? ورزشی :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از پژوهش حاضر، استانداردسازی پرسشنام خرید روزنام ورزشی میباشد. جامع آماری این پژوهش را کلی مشتریان زن و مرد بالای ۱۸ سال دکههای روزنامهفروشی شهر تهران با حداقل یک سال سابق خرید روزنام ورزشی تشکیل دادند که درنهایت، پس از توزیع و جمعآوری پرسشنامهها، در نهایت تعداد ۳۴۴ پرسشنامه کامل بود و مورد تجزیه و تحلیل نهایی قرار گرفت. یافتهها حاکی از این است که مجموع ۳۳ گوی طراحیشده در مقیاس لیکرت، از چهار عامل محتوا، شکل و ظاهر، شهرت و سابقه و تیتر اشباع شده است. این چهار عامل درمجموع قادر هستند ۹/۷۴ درصد از واریانس کل را تبیین کنند. علاوهبراین، درخصوص روایی سازه و براساس میزان روابط به غیر از سؤال ۱۶، تمامی سؤالات رابط معناداری با عامل خود دارند و میتوانند پیشگوی خوبی برای آن باشند. در ارتباط با روابط عاملها با مفهوم “خرید روزنام ورزشی” نیز نتایج نشان میدهد که تمامی عاملها توانستهاند پیشگوی خوبی برای این مفهوم باشند. درنتیجه، روایی درونی و بیرونی مدل “خرید روزنام ورزشی” مورد تأیید قرار میگیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.