مقاله تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی :
تعداد صفحات :۲۹
امروزه،شرکتهای جدید، منبع اصلی ایجاد شغل، خلاقیت، فناوری و پیشرفتهای همهجانبه هستند. از اینرو، این تحقیق با هدف بررسی مدلها و یافتههای موجود در حیطهی ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط و ارائهی مدلی مفهومی برای کسبوکارهای ورزشی است. این تحقیق، با رویکرد کیفی و به روش اسنادی-تحلیل محتوی و مصاحبه عمیق نیمه ساخت یافته انجام شد. ۱۸ نفر به عنوان نمونه از بین محققان فعال در زمینهی کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) به روش هدفمند انتخاب شدند. ابزار تحقیق، پرسشنامهی نیمهساختاریافتهای بود که به روش مصاحبه به انجام رسید. بر اساس یافتههای حاصل از مصاحبهها و بررسی مدلها و نظریههای موجود، سه دیدگاه در امر ایجاد SMEها مشخص شد. دیدگاه اول، بیانگر نقش عوامل فردی (کارآفرین) در ایجاد SMEاست. دیدگاه دوم، نقش عوامل محیطی را در ایجاد کسب و کار، مهم دانسته است. اما دیدگاه سوم، با عنوان نظریهی تعاملی شکل گرفت. این نظریه، هر دو عامل فرد و محیط را در ایجاد کسب و کار مهم دانسته و آنها را با هم تلفیق کرده است. همچنین بر اساس یافتهها و بر پایهی دیدگاه اخیر، در تبیین مدل مفهومی این تحقیق، عامل مهمی که اکثر محققان نیز به آن اشاره داشتند، مشارکت داده شد و به این طریق مدل مفهومی جامعتری و با حضور سه عامل اصلی فرد، محیط و تأمین سرمایه شکل گرفت. لازم به توضیح است که زیر بخشهای هر کدام از این عوامل، نیز به صورتی کاملتر، ابعاد مدل را پوشش دادند. اعتقاد بر این است که این مدل، بتواند به گونهای جامعتر عوامل مهم، در ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی را تبیین کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.