مقاله تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی :

تعداد صفحات :۲۹

امروزه،شرکت‌های جدید، منبع اصلی ایجاد شغل، خلاقیت، فناوری و پیشرفت‌های همه‌جانبه هستند. از اینرو، این تحقیق با هدف بررسی مدل‌ها و یافته‌های موجود در حیطه‌ی ایجاد کسب ‌و‌ کارهای کوچک و متوسط و ارائه‌ی مدلی مفهومی برای کسب‌و‌کارهای ورزشی است. این تحقیق، با رویکرد کیفی و به روش اسنادی-تحلیل محتوی و مصاحبه عمیق نیمه ساخت ‌یافته انجام شد. ۱۸ نفر به ‌عنوان نمونه از بین محققان فعال در زمینه‌ی کارآفرینی و کسب ‌و ‌کارهای کوچک و متوسط (SMEs) به ‌روش هدفمند انتخاب شدند. ابزار تحقیق، پرسش‌نامه‌ی نیمه‌ساختاریافته‌ای بود که به‌ روش مصاحبه به انجام رسید. بر اساس یافته‌های حاصل از مصاحبه‌ها و بررسی مدل‌ها و نظریه‌های موجود، سه دیدگاه در امر ایجاد SMEها مشخص شد. دیدگاه اول، بیانگر نقش عوامل فردی (کارآفرین) در ایجاد SMEاست. دیدگاه دوم، نقش عوامل محیطی را در ایجاد کسب‌ و‌ کار، مهم دانسته است. اما دیدگاه سوم، با عنوان نظریه‌ی تعاملی شکل گرفت. این نظریه، هر دو عامل فرد و محیط را در ایجاد کسب‌ و‌ کار مهم دانسته و آنها را با هم تلفیق کرده ‌است. همچنین بر اساس یافته‌ها و بر پایه‌ی دیدگاه اخیر، در تبیین مدل مفهومی این تحقیق، عامل مهمی که اکثر محققان نیز به آن اشاره داشتند، مشارکت داده ‌شد و به این طریق مدل مفهومی جامع‌تری و با حضور سه عامل اصلی فرد، محیط و تأمین سرمایه شکل گرفت. لازم به توضیح است که زیر بخش‌های هر کدام از این عوامل، نیز به ‌صورتی کامل­تر، ابعاد مدل را پوشش دادند. اعتقاد بر این است که این مدل، بتواند به گونه‌ای جامع‌تر عوامل مهم، در ایجاد کسب‌ و‌ کارهای کوچک و متوسط ورزشی را تبیین کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.