مقاله مقایسه تأثیر روش‌های نوروفیدبک کاهش آلفا و افزایش تتا بر یادگیری تکلیف تعقیبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه تأثیر روش‌های نوروفیدبک کاهش آلفا و افزایش تتا بر یادگیری تکلیف تعقیبی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تأثیر روش‌های نوروفیدبک کاهش آلفا و افزایش تتا بر یادگیری تکلیف تعقیبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تأثیر روش‌های نوروفیدبک کاهش آلفا و افزایش تتا بر یادگیری تکلیف تعقیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تأثیر روش‌های نوروفیدبک کاهش آلفا و افزایش تتا بر یادگیری تکلیف تعقیبی :

تعداد صفحات :۲۴

پژوهش حاضر با هدف مقایسه تأثیر دو‌ نوع پروتکل نوروفیدبک بر یادگیری مهارت حرکتی‌تعقیبی انجام شد. بدین‌منظور ۴۲ نفر در قالب سه گروه “کاهش‌آلفا”، “افزایش‌تتا” و کنترل قرار گرفتند. در گروه ” کاهش‌آلفا”، هدف کاهش دامنه آلفا در منطقه قشر حرکتی قبل از شروع تمرین مهارت و در گروه ” افزایش‌تتا” هدف افزایش دامنه تتا در منطقه آهیانه‌ای بلافاصله بعد از اتمام تمرین مهارت بود. سپس افراد در آزمون‌های یادداری با وقفه‌های ۹۰ دقیقه، ۲۴ ساعت و یک هفته بعد شرکت نمودند. نتایج نشان داد در آزمون یادداری اول گروه “کاهش‌آلفا” عملکرد بهتری نسبت به گروه کنترل داشت. هرچند این برتری در آزمون‌های یادداری دوم و سوم معنادار نبود. یافته‌های حاضر نشان می‌دهند با بازداری آلفا و متعاقب آن افزایش تحریک پذیری در منطقه قشر حرکتی می‌توان آثار مفیدی در یادگیری یک مهارت حرکتی ایجاد نمود هر چند پایداری این اثر در طول زمان نیاز به مطالعات بیشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.