مقاله تأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی هشت تا نه سال :
تعداد صفحات :۲۱
هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر بازی لیوانچینی بر مهارتهای ادراکی ـ حرکتی کودکان دبستانی ۹ـ۸ ساله بود. بدینمنظور، ۳۴ پسر (با میانگین سنی ۴/۰±8/8 سال) بهصورت دردسترس انتخاب شدند و پس از اجرای پیشآزمون با استفاده از تست “پوردو پگبورد” و دستگاه زمانسنج واکنش، بهصورت تصادفی در دو گروه کنترل و آزمایش قرار گرفتند. درادامه، پیشآزمون از هر دو گروه بهعمل آمد. مداخلات تمرینی در این پژوهش، تمرینات بازی لیوانچینی بود که طی ۱۶ جلس تمرینی بهمدت چهار هفته و بهصورت چهار جلس ۴۵ دقیقهای اجرا گردید. از آزمون کلموگروف ـ اسمیرونوف جهت بررسی نرمالبودن توزیع دادهها استفاده شد و آزمون تحلیل کووریانس بهمنظور بررسی اثر تمرین بهکار رفت. نتایج نشان میدهد که یک دوره تمرینات بازی لیوانچینی، تأثیر معناداری بر افزایش هماهنگی چشم ـ دست کودکان داشته است (۰.۰۵>P)؛ اما تأثیر آن بر بهبود زمان واکنش معنادار نمیباشد (۰.۰۵<P). با توجه به نتایج میتوان از تمرینات بازی لیوانچینی بهمنظور ارتقای هماهنگی چشم ـ دست کودکان دبستانی در برنامههای ورزشی و برنامههای روزان آموزشوپرورش، مراکز آموزشی و توانبخشی کودکان استفاده کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.