مقاله نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظه توالی حرکتی پنهان در جوانان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظه توالی حرکتی پنهان در جوانان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظه توالی حرکتی پنهان در جوانان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظه توالی حرکتی پنهان در جوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظه توالی حرکتی پنهان در جوانان :

تعداد صفحات :۳۳

هدف از پژوهش حاضر، بررسی نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای توالی حرکتی پنهان در دختران جوان می­باشد. جامع آماری پژوهش را ­کلی دانشجویان دختر مقطع کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران تشکیل دادند. نمون آماری شامل­ 40 داوطلب راست­دست بود که به­طور تصادفی در دو گروه آزمایشی با فاصل اجرای آزمون یادداری ده دقیقه پس از جلس اکتساب و با تأخیر ۴۸ ساعت پس از جلس اکتساب تقسیم شدند. آزمون شامل مراحل اکتساب و یادداری بود. تکلیف زمان عکس­العمل زنجیره­ای متناوب با ارائ توالی‌های تکراری و تصادفی به­صورت یک­در­میان مورد استفاده قرار گرفت. علاوه­براین به­منظور بررسی داده­ها،­ ­روش آماری تحلیل واریانس با اندازه­های تکراری و آزمون تعقیبی بونفرونی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج نشان می­دهد در مرحل اکتساب، اثر اصلی گروه و اثر تعاملی آن در ایپوک ­تمرینی معنادار نیست؛ اما اثر اصلی ایپوک تمرینی معنا­دار می­باشد (۰۵.P<0). همچنین، مشخص شد که تمرین باعث افزایش میانگین تفاوت زمان عکس­العمل توالی تصادفی و تکراری در ایپوک پنجم نسبت به ایپوک­های اول، دوم، سوم و چهارم گردیده است. علاوه­براین، اثر اصلی ایپوک تمرینی و اثر تعاملی گروه در ایپوک تمرینی در مرحل یادداری معنادار می‌باشد (۰۵.P<0) و هر دو گروه در ایپوک آزمون یادداری عملکرد بهتری نسبت به ایپوک پنجم در مرحل اکتساب داشته­اند. نتایج آزمون تعقیبی بونفرونی نیز نشان می­دهد که گروه با فاصل آزمون یادداری ۴۸ساعت، عملکرد بهتری در زمان عکس­العمل نسبت به گروه دیگر دارد. همچنین، خواب شبانه و داشتن استراحت با اجرای آزمون یادداری ۴۸ساعت پس از جلس اکتساب، مهارت فرایند تحکیم مبتنی بر ارتقای توالی حرکتی پنهان را تسهیل می­کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.