مقاله نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظه توالی حرکتی پنهان در جوانان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظه توالی حرکتی پنهان در جوانان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظه توالی حرکتی پنهان در جوانان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظه توالی حرکتی پنهان در جوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای حافظه توالی حرکتی پنهان در جوانان :
تعداد صفحات :۳۳
هدف از پژوهش حاضر، بررسی نقش خواب و بیداری بر تحکیم مبتنی بر ارتقای توالی حرکتی پنهان در دختران جوان میباشد. جامع آماری پژوهش را کلی دانشجویان دختر مقطع کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران تشکیل دادند. نمون آماری شامل 40 داوطلب راستدست بود که بهطور تصادفی در دو گروه آزمایشی با فاصل اجرای آزمون یادداری ده دقیقه پس از جلس اکتساب و با تأخیر ۴۸ ساعت پس از جلس اکتساب تقسیم شدند. آزمون شامل مراحل اکتساب و یادداری بود. تکلیف زمان عکسالعمل زنجیرهای متناوب با ارائ توالیهای تکراری و تصادفی بهصورت یکدرمیان مورد استفاده قرار گرفت. علاوهبراین بهمنظور بررسی دادهها، روش آماری تحلیل واریانس با اندازههای تکراری و آزمون تعقیبی بونفرونی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج نشان میدهد در مرحل اکتساب، اثر اصلی گروه و اثر تعاملی آن در ایپوک تمرینی معنادار نیست؛ اما اثر اصلی ایپوک تمرینی معنادار میباشد (۰۵.P<0). همچنین، مشخص شد که تمرین باعث افزایش میانگین تفاوت زمان عکسالعمل توالی تصادفی و تکراری در ایپوک پنجم نسبت به ایپوکهای اول، دوم، سوم و چهارم گردیده است. علاوهبراین، اثر اصلی ایپوک تمرینی و اثر تعاملی گروه در ایپوک تمرینی در مرحل یادداری معنادار میباشد (۰۵.P<0) و هر دو گروه در ایپوک آزمون یادداری عملکرد بهتری نسبت به ایپوک پنجم در مرحل اکتساب داشتهاند. نتایج آزمون تعقیبی بونفرونی نیز نشان میدهد که گروه با فاصل آزمون یادداری ۴۸ساعت، عملکرد بهتری در زمان عکسالعمل نسبت به گروه دیگر دارد. همچنین، خواب شبانه و داشتن استراحت با اجرای آزمون یادداری ۴۸ساعت پس از جلس اکتساب، مهارت فرایند تحکیم مبتنی بر ارتقای توالی حرکتی پنهان را تسهیل میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.