مقاله تأثیر ترکیب روشهای تمرینی مشاهده عمل، تصویرسازی حرکتی و تمرین جسمانی بر استواری حرکات درونمرحله و برونمرحله
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر ترکیب روشهای تمرینی مشاهده عمل، تصویرسازی حرکتی و تمرین جسمانی بر استواری حرکات درونمرحله و برونمرحله دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر ترکیب روشهای تمرینی مشاهده عمل، تصویرسازی حرکتی و تمرین جسمانی بر استواری حرکات درونمرحله و برونمرحله کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر ترکیب روشهای تمرینی مشاهده عمل، تصویرسازی حرکتی و تمرین جسمانی بر استواری حرکات درونمرحله و برونمرحله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر ترکیب روشهای تمرینی مشاهده عمل، تصویرسازی حرکتی و تمرین جسمانی بر استواری حرکات درونمرحله و برونمرحله :
تعداد صفحات :۳۳
هدف از پژوهش حاضر، بررسی مقاله تأثیر ترکیب روشهای تمرینی مشاهده عمل، تصویرسازی حرکتی و تمرین جسمانی بر استواری حرکات درونمرحله و برونمرحله بود. نمونه آماری پژوهش حاضر را ۶۴ دانشجوی دختر رشت تربیت بدنی با دامنه سنی ۲۸ـ۲۰ سال تشکیل دادند که بهصورت تصادفی به چهار گروه ۱۶ نفری (گروه تمرین جسمانی، گروه تمرین جسمانی ـ مشاهد عمل، گروه تمرین جسمانی ـ تصویرسازی حرکتی و گروه مشاهد عمل ـ تصویرسازی حرکتی) تقسیم شدند. پروتکل اجرای پژوهش شامل: سه مرحل پیش از تمرین (پیشآزمون)، مرحل تمرین و مرحل آزمون (پسآزمون) بود. در این پژوهش، الگوی درونمرحله ترکیبی از چرخش داخلی و خارجی ساق پای راست و چپ بهطور همزمان بود، بهصورتی که هر دو پا روی سطح افقی و حول محور عمودی بدن، همزمان به سمت داخل و خارج بدن (نسبت به مرکز بدن) حرکت میکردند. الگوی هماهنگی برونمرحله نیز شامل حرکت دورانی هریک از پاها روی سطح سهمی و حول محور عرضی بود. بهمنظور تحلیل دادهها از آزمون تحلیل واریانس یکراهه و آزمون تعقیبی بونفرونی در سطح P<0.05 استفاده شد. نتایج نشان میدهد که روش ترکیبی مشاهده عمل ـ تمرین جسمانی در هر دو حرکات درونمرحله و برونمرحله، دارای عملکرد بهتر و معناداری نسبت به گروههای دیگر میباشد (P<0.001). همچنین، گروه ترکیبی تمرین جسمانی ـ تصویرسازی حرکتی نیز عملکرد بهتر و معناداری نسبت به گروههای تمرین جسمانی و مشاهده عمل ـتصویرسازی حرکتی دارد (P<0.05). براساس نتایج پژوهش حاضر به مربیان پیشنهاد میشود جهت یادگیری این نوع مهارتهای حرکتی و صرفهجویی در وقت و هزینه، از روش ترکیبی تمرین جسمانی ـ مشاهده عمل بهره گیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.