مقاله عوامل موثر بر رضایتمندی بیمه گذاران مزارع پرورش ماهیان سردآبی‌استان مازندران از بیمه کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عوامل موثر بر رضایتمندی بیمه گذاران مزارع پرورش ماهیان سردآبی‌استان مازندران از بیمه کشاورزی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر رضایتمندی بیمه گذاران مزارع پرورش ماهیان سردآبی‌استان مازندران از بیمه کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر رضایتمندی بیمه گذاران مزارع پرورش ماهیان سردآبی‌استان مازندران از بیمه کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر رضایتمندی بیمه گذاران مزارع پرورش ماهیان سردآبی‌استان مازندران از بیمه کشاورزی :

تعداد صفحات :۱۶

تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی بیمه گذاران مزارع پرورش ماهیان سردآبی از بیمه کشاورزی در استان مازندران انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش متشکل از۶۳ نفر از پرورش دهندگان ماهیان سردآبی استان مازندران بود که در طی سال های ۸۸ تا ۹۲ مزارع خود را از طریق صندوق بیمه کشاورزی، بیمه نموده بودند. برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده، روایی آن از طریق نظرات متخصصان و پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ که برابر ۰.۸۸بود، استفاده و تایید گردید. باتوجه به نتایج بدست آمده به نظر می رسد که متغیر" رسیدگی بموقع صندوق بیمه به شکایت " درسطح ۳۰% تاثیر بیشتری بر رضایتمندی داشته و بعد از آن متغیر" از نحوه تشخیص و برآورد خسارت راضی هستم" در سطح ۲۸%، سپس متغیر"فاصله بین خسارت وارده با زمان تعیین میزان خسارت" در سطح ۲۳% و در نهایت متغیر" برخورد مناسب مدیران و کارکنان صندوق بیمه کشاورزی"در سطح ۲۰% در میزان رضایتمندی موثر می باشند. نتایج حاصل از تحقیق بیانگر آن است که عمده نارضایتی آبزی پروران به ترتیب پیرامون" طولانی شدن فاصله بین خسارت وارده با پرداخت غرامت، مناسب نبودن و اشکال درفرایند تشخیص و تعیین برآورد خسارت، نحوه رسیدگی به شکایات و خواسته آبزی پروران و نحوه رفتار و برخورد مدیران و کارکنان صندوق بیمه کشاورزی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.