مقاله کیفیت تدریس و نیازهای آموزشی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله کیفیت تدریس و نیازهای آموزشی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان فارس دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کیفیت تدریس و نیازهای آموزشی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کیفیت تدریس و نیازهای آموزشی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کیفیت تدریس و نیازهای آموزشی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان فارس :

تعداد صفحات :۲۲

واکاوی کیفیت تدریس بر مبنای نیازسنجی آموزشی نقشی محوری در بهبود کیفیت آموزش در هنرستان­های کشاورزی و فرآیند تربیت نیروی کارآزموده بخش کشاورزی دارد. از این روی، این پژوهش به ارزیابی کیفیت تدریس و نیازهای آموزشی هنرجویان در هنرستان‌های کشاورزی استان فارس پرداخته است. جامعه­ی آماری این پیمایش را هنرجویان سال سومی هنرستان‌های کشاورزی استان فارس (شهرستان­های شیراز، اقلید، آباده، داراب، فسا و فیروزآباد) تشکیل داده­اند که شمار آنان در سال­تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲، ۲۵۸ هنرجو بود. حجم نمونه­ی آماری با استفاده از فرمول کوکران ۱۵۴ تن تعیین شد و نمونه­گیری به­صورت تصادفی ساده انجام شد. ابزار گردآوری داده­ها پرسشنامه­ای بود که روایی شکلی آن در گروهی از متخصصان موضوعی تأیید شد. برای انجام پایایی­ آن، بررسی راهنما بیرون از نمونه­ی آماری انجام شد. اعتبار ابزار سنجش با محاسبه ضریب آلفای ترتیبی (۹۱/۰= θ) مورد تأیید قرار گرفت. یافته­های پژوهش نشان دادند که سه حیطه­ی عمومی، فنی، و حرفه­ای از مهم‌ترین حیطه‌های آموزش درس‌های عملی در هنرستان­های کشاورزی به شمار می‌آیند. در این میان، حیطه‌ی عمومی در هنرستان‌های کشاورزی اهمیت بیشتری در آموزش درس‌های عملی هنرستان­های کشاورزی داشتند. بررسی نیازهای آموزشی هنرجویان هنرستان­های کشاورزی نیز نشان داد که وضعیت کنونی هر یک از حیطه­های سه­گانه بالا در حد نامطلوبی بوده و فاصله بسیاری تا دستیابی به کیفیت آموزشی استاندارد در هنرستان­های کشاوزی مورد ارزیابی وجود دارد. همچنین، بنابر پیش‌بینی رگرسیون ترتیبی، متغیرهای سن، معدل و محل سکونت از عامل‌های تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در هنرستان‌های کشاورزی به شمار می‌آیند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.