مقاله نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت :
تعداد صفحات :۲۲
آماده کردن دانشجویان کشاورزی برای داشتن روحیه کارآفرینی و کارآفرین شدن گام نخست در آموزش آنان است و در این میان دانش و مهارتی که در دانشگاهها کسب کردهاند، میتواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد. بر همین پایه در این پژوهش، به تحلیل تأثیر مؤلفههای دانشسهگانه (نظری، عملی و سازگاری) بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت پرداخته شده است. از سویی، یکی از واحدهای درسی در این دانشگاه که میتواند در نگرش و تصمیم دانشجویان به ایجاد کسب و کار مناسب پس از دانشآموختگی مؤثر باشد، واحد درسی کارآفرینی است. در همین راستا، جامعه آماری این پژوهش را دانشجویانی تشکیل دادند که واحد درسی کارآفرینی را گذرانده بودند (۱۳۷N=). با توجه به محدود بودن حجم جامعه آماری، دانشجویان مزبور به صورت سرشماری مورد مطالعه قرار گرفتند. ابزار اصلی پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی آن به وسیله متخصصان مربوطه و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفت (۶۹۷/۰ تا ۸۵۹/۰). به منظور بررسی و برازش متغیرهای نهفته و آزمون فرضیههای پژوهش از روش مدلسازی معادله ساختاری با نرمافزار LISRELver8.54 استفاده شد. نتایج تحلیل عاملی تأییدی، پایایی و برازش متغیرهای نهفته پژوهش را تأیید کردند. مدل سازی معادله ساختاری نیز نشان داد که دانش عملی (۲۸/۰,γ=02/2t=) و دانش سازگاری (۵۵/۰,γ=64/3t=) تبیینکننده ۵۰ درصد از تغییرات پراکنش نیّت کارآفرینانه دانشجویان بودند و شاخصهای برازش مدل در وضع مناسب قرار دارند. بر همین پایه، به برنامهریزان، مدیران و مسئولان نظام آموزش عالی کشاورزی در جیرفت پیشنهاد میشود، که با همفکری و کمک اعضای هیئت علمی دانشگاه و استفاده از آموزههای کارآفرینان موفق بخش کشاورزی، اقدام به ایجاد کسب و کار به صورت تعاونی در دانشگاه و بین دانشجویان پیشرو کنند تا هم بتوان در تقویت و بهبود دانش عملی و مؤلفههای آن در دانشجویان موفق بود و هم دانش سازگاری را در آنان تقویت کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.