مقاله درآمدی بر کارکرد رسانه در جنگ نرم علیه امت اسلامی؛ رویکرد مفهومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله درآمدی بر کارکرد رسانه در جنگ نرم علیه امت اسلامی؛ رویکرد مفهومی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله درآمدی بر کارکرد رسانه در جنگ نرم علیه امت اسلامی؛ رویکرد مفهومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله درآمدی بر کارکرد رسانه در جنگ نرم علیه امت اسلامی؛ رویکرد مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله درآمدی بر کارکرد رسانه در جنگ نرم علیه امت اسلامی؛ رویکرد مفهومی :
تعداد صفحات :۳۲
در دهههای واپسین، جنگ میان قدرتهای بزرگ را با توجه به تغییراتی که در آن رخ داده است جنگ نرم مینامند. ماهیت این نوع جنگ، فرهنگی و از جنس اقناعسازی و کنترل افکار عمومی است؛ ازهمینرو، ابزار کارگزاران جنگ نرم ماهیتی فرهنگی و ارتباطی دارند. مهمترین ابزار این کارگزاران رسانه است. ابزارهای ارتباطی و درکل رسانه در جنگ نرم ظرفیتهای بسیاری برای کنشگری در صحنههای منازعه دارند. غرب و قدرتهای بزرگ در هجمه سنگین فرهنگی خود علیه نظامها و امت اسلامی، بهقدری از ابزار رسانه بهره بردهاند که میتوان ادعا کرد این وسیله یکی از بازوهای اجرایی و کارآمد جنگ نرم علیه امت اسلامی است و تأثیر بسیار بر ملّتها نهاده است. رسانهها در وضعیت کنونی، با توجه به تغییر کارکرد آنها از مسالمتآمیز به خصمانه و جنگطلبانه، برای کشورها تهدید جدی بهشمار میآیند. به دلیل همین تهدید است که امروزه اصطلاح «جنگ رسانهای» بسیار کاربرد پیدا کرده است و امپریالیسم رسانهای غرب، رسانهها را «خدای دوم» مینامد که واژه مناسبی برای قدرت و کارکرد امروزی رسانه است. مسلم است که جنگ رسانهای یکی از آشکارترین شاخههای جنگ نرم در جهان کنونی علیه ملّتهای آزاده جهان به طور عام و امت اسلامی به طور خاص بهشمار میآید؛ ازاینرو در پژوهش حاضر تلاش شده است بعد از شناخت حوزه جنگ نرم، رسانهها و کارکرد آنها در پروژه جنگ نرم علیه امّتهای اسلامی تبیین شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.