مقاله دیپلماسی رسانه‌ای ایران (شبکه یک سیما، ساعت ۲۱) در قبال جهان اسلام‏‏، اروپا و‌ امریکا در دهه سوم بعد از انقلاب اسلامی ایران (۱۳۷۶ ـ ۱۳۸۶)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله دیپلماسی رسانه‌ای ایران (شبکه یک سیما، ساعت ۲۱) در قبال جهان اسلام‏‏، اروپا و‌ امریکا در دهه سوم بعد از انقلاب اسلامی ایران (۱۳۷۶ ـ ۱۳۸۶) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله دیپلماسی رسانه‌ای ایران (شبکه یک سیما، ساعت ۲۱) در قبال جهان اسلام‏‏، اروپا و‌ امریکا در دهه سوم بعد از انقلاب اسلامی ایران (۱۳۷۶ ـ ۱۳۸۶)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دیپلماسی رسانه‌ای ایران (شبکه یک سیما، ساعت ۲۱) در قبال جهان اسلام‏‏، اروپا و‌ امریکا در دهه سوم بعد از انقلاب اسلامی ایران (۱۳۷۶ ـ ۱۳۸۶)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله دیپلماسی رسانه‌ای ایران (شبکه یک سیما، ساعت ۲۱) در قبال جهان اسلام‏‏، اروپا و‌ امریکا در دهه سوم بعد از انقلاب اسلامی ایران (۱۳۷۶ ـ ۱۳۸۶) :

تعداد صفحات :۲۹

رسانه‌های هر کشور، به نوعی نه تنها پشتیبان دیپلماسی آن کشور، بلکه در مواقعی خود به بازیگران عرصه بین‌المللی و عامل تأثیرگذار بر افکار عمومی داخلی و خارجی تبدیل می‌شوند. در این تحقیق تلاش شده است به این پرسش که دیپلماسی رسانه‌ای ایران، در ده سال گذشته (دهه سوم انقلاب)، در قبال جهان اسلام (عربستان، عراق، پاکستان، افغانستان، فلسطین، امارات و مصر)‏‏، اروپا (فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا و روسیه) چگونه بوده است، پاسخ داده شود. برای پژوهش دراین‌باره، با به‌کارگیری روش نمونه‌گیری سیستماتیک، ۳۶۰ خبر روز، به عنوان نمونه مورد نظر، انتخاب و با روش تحلیل محتوا بررسی شده‌اند. برای این منظور، پنج مقوله، که به ترتیب بیشترین تأثیر را بر دیپلماسی ایران گذاشته، گزینش شده‌اند. این پنج مقوله عبارت‌اند از: مقوله‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دینی. همه اخبار یادشده براساس این مقوله‌ها بررسی و طبقه‌بندی گردیده‌اند و شکل‌گیری گفتمان رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران از طریق مهم‌ترین شبکه رسانه ملّی بازنمایی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.