مقاله بررسی فرآیند خم کاری و تاثیر حداکثر تنش کششی در مقدار spring back بالشتک کلاچ پژو ۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی فرآیند خم کاری و تاثیر حداکثر تنش کششی در مقدار spring back بالشتک کلاچ پژو ۴ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی فرآیند خم کاری و تاثیر حداکثر تنش کششی در مقدار spring back بالشتک کلاچ پژو ۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فرآیند خم کاری و تاثیر حداکثر تنش کششی در مقدار spring back بالشتک کلاچ پژو ۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی فرآیند خم کاری و تاثیر حداکثر تنش کششی در مقدار spring back بالشتک کلاچ پژو ۴ :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

یکی از مشخصات اصلی در فرایند شکل دهی ورقهای فلزی (sheet metal forming)برگشت الاستیک (spring back) می باشد که باعث عدم دقت در ابعاد نهایی قطعات ساخته شده با این روش می شود این مشکل بخصوص در فرایند شکل دهی خم کاری (bending) دارای نمود بیشتری می باشد دراین مقاله فرایند خمکاری بالشتک سیستم کلاچ پژو ۴۰۵ بررسی شده است به علت عدم اشنایی کافی در به کارگیری روش المان محدود در شکل دهی فلزات در کشور شبیه سازی المان محدود FE در حالت دو بعدی جهت کاهش سعی و خطای عملی در رسیدن به ابعاد مطلوب قطعه و کانتور مناسب قالب انجام گرفته است که در نهایت کانتور انتخابی برروی قالب پیاده شده است همچنین اثر مقدار حداکثر تنش کششی در مقدار (SPRING BACK) مورد تحلیل قرار گرفته است در نهایت خطای تحلیل المان محدود و تست عملی و منابع خطا در روش المان محدود مورد بررسی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.