مقاله طراحی و تعیین روایى و پایایى آزمون چابکى ویژه کشتى گیران آزادکار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی و تعیین روایى و پایایى آزمون چابکى ویژه کشتى گیران آزادکار دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و تعیین روایى و پایایى آزمون چابکى ویژه کشتى گیران آزادکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و تعیین روایى و پایایى آزمون چابکى ویژه کشتى گیران آزادکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و تعیین روایى و پایایى آزمون چابکى ویژه کشتى گیران آزادکار :

تعداد صفحات :۲۶

این تحقیق به منظور طراحى آزمونى معتبر، پایا و ویژه جهت سنجش چابکى در کشتى انجام گرفت. آزمودنى هاى این تحقیق ۶۲ کشتى گیر تهرانى بودند. براى مطالعه مقدماتى و به دست آوردن الگوى آزمون مورد نظر از ۲۳ کشتى گیر دانشگاهى و باشگاهى استفاده شد. از ۲۹ کشتى گیر دعوت شده به اردوى تیم تهران به عنوان گروه منتخب تهران و از ده کشتى گیر گروه منتخب تهران با سابقه قهرمانى در مسابقات آسیایى و جهانى یا دعوت به اردوى تیم ملى به عنوان گروه نخبه و از ده کشتى گیر با یک سال سابقه کشتى به عنوان گروه غیرنخبه استفاده شد. ۴، آزمون طراحى شده به × پس از به دست آمدن الگوى اصلى آزمون مورد نظر، آزمودنى ها آزمون هاى چابکى ۹ را انجام (RAT) و آزمون چابکى طراحى شده به صورت واکنشى یا باز (PPAT) صورت غیرواکنشى یا بسته را دو سرى انجام دادند. RAT آزمودنى هاى منتخب تهران آزمون ،RAT دادند. براى تعیین میزان پایایى آزمون همبستگى معنادارى PPAT 4 و دوبار اجراى آزمون × نتایج نشان داد بین شاخص هاى به دست آمده از آزمون ۹ همبستگى معنادارى PPAT و بین نتایج دو بار اجراى آزمون (P2<0/01 ،r=0/71 ،P1<0/01 ،r=0/75) وجود داشت. بین نتایج شاخص هاى به دست آمده از آزمون هاى چابکى در دو گروه نخبه و (P<0/01 ،r=0/87) همچنین، .(P3=0/015 ،P2=0/018 ،P1=0/ اختلاف بین دو گروه را نشان داد ( ۰۳۲ RAT غیرنخبه تنها آزمون RAT بین شاخص هاى به دست آمده از دو سرى اجراى آزمون (P<0/000 ،r=0/ همبستگى معنادارى ( ۸۸۴ براى اندازه گیرى سرعت تغییر جهت در کشتى گیران داراى روایى و PPAT حاصل شد. نتایج نشان داد آزمون ضمن داشتن پایایى به دلیل توانایى تشخیص اختلاف دو گروه نخبه و غیرنخبه نسبت RAT پایایى است و آزمون در سنجش چابکى کشتى گیران داراى روایى مناسب است. بنابراین، مى توان گفت PPAT 4 و × به دو آزمون ۹ آزمون چابکى کشتى دانشگاه ) TMUWAT داراى روایى و پایایى مناسب است و با نام آزمون RAT آزمون تربیت معلم) براى ارزیابى چابکى کشتى گیران آزادکار توصیه مى شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.