مقاله مطالعه امکان ساخت یک قطعه از بدنه خودرو به روش هیدروفرمینگ(مقایسه کشش خالص و Drawing)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه امکان ساخت یک قطعه از بدنه خودرو به روش هیدروفرمینگ(مقایسه کشش خالص و Drawing) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه امکان ساخت یک قطعه از بدنه خودرو به روش هیدروفرمینگ(مقایسه کشش خالص و Drawing) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه امکان ساخت یک قطعه از بدنه خودرو به روش هیدروفرمینگ(مقایسه کشش خالص و Drawing)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه امکان ساخت یک قطعه از بدنه خودرو به روش هیدروفرمینگ(مقایسه کشش خالص و Drawing) :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
کاهش وزن و هزینه ابزار از موضوعات مهم در صنعت خودرو می باشند. استفاده از روشهای جدید مانند هیدروفرمینگ ورق نقش مهمی را در کاهش وزن و هزینه ابزار دارد. در روش هیدروفرمینگ سنبه یا ماتریس با یک محیط سیال جایگزین شده و فشار سیال سبب شکل دادن قطعه می گردد. از مزایای روش هیدروفرمینگ می توان به تولید قطعات پیچیده به صورت یکپارچه، کاهش نرخ سایش ابزار و توزیع یکنواخت کرنش اشاره کرد. در این پژوهش تحلیل عددی و تجربی نحوه تولید پوسته گلگیر به روش هیدروفرمینگ انجام شده است. پیش بینی ابعاد و شکل لوح اولیه به کمک روش Ideal Forming صورت گرفته و شبیه سازی فرآیند به کمک نرم افزار ABAQUS انجام شده است. تاثیرپارامترهای مختلف نظیر تاثیر فشار، اصطکاک و اندازه لوح اولیه بر توزیع کرنش و عدم چروک خوردگی قطعه مورد بررسی قرار گرفته و با نتایج تجربی مقایسه شده است. نتایج شبیه سازی تطابق خوبی با داده های تجربی دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.