مقاله تأثیر جو اجتماعی در شکل گیری ارتباطات دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستان های منطقه ۱۵ شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر جو اجتماعی در شکل گیری ارتباطات دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستان های منطقه ۱۵ شهر تهران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر جو اجتماعی در شکل گیری ارتباطات دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستان های منطقه ۱۵ شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر جو اجتماعی در شکل گیری ارتباطات دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستان های منطقه ۱۵ شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر جو اجتماعی در شکل گیری ارتباطات دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستان های منطقه ۱۵ شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۷

پژوهش حاضر با هدف اصلی شناسایی تأثیر جو اجتماعی در شکل گیری ارتباطات دانش آموزان مدارس دوره متوسطه است. جامعه آماری، معلمین دبیرستان های منطقه ۱۵ آموزش و پرورش شهر تهران است. در نمونه آماری با انتخاب تصادفی به حجم ۳۰۰ نفر و با روش پس رویدادی و با استفاده از یک پرسشنامه ۴۵ سؤالی محقق ساخته با اعتبار ۹۳/۰ طراحی و اجرا شده است. داده ها در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و یافته ها حاکی است : ۱) بین نمرات جو اجتماعی حاکم بر مدرسه و نمرات شکل گیری ارتباطات و تعاملات دانش آموزان همبستگی مثبت و در حد بالا و معنادار مشاهده شده است. ۲) بین نمرات جو اجتماعی حاکم بر مدرسه و نمرات قانون مداری دانش آموزان همبستگی مثبت و در حد بالا و معنادار مشاهده شده است. ۳) بین نمرات جو اجتماعی حاکم بر مدرسه و نمرات مسئولیت پذیری دانش آموزان همبستگی مثبت و در حد بالا و معنادار مشاهده شده است. ۴) بین نمرات جو اجتماعی حاکم بر مدرسه و نمرات همکاری گروهی دانش آموزان همبستگی مثبت و در حد بالا و معنادار مشاهده شده است. ۵) بین نمرات جو اجتماعی حاکم بر مدرسه و نمرات همدلی دانش آموزان همبستگی مثبت و در حد بالا و معنادار مشاهده شده است. ۶) بین نمرات جو اجتماعی حاکم بر مدرسه و نمرات انتقادگری و انتقادپذیری دانش آموزان همبستگی مثبت و در حد بالا و معنادار مشاهده شده است. ۷) بین نمرات جو اجتماعی حاکم بر مدرسه و نمرات عزت نفس دانش آموزان همبستگی مثبت و در حد بالا و معنادار مشاهده شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.