مقاله هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام دارای ۱۹۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله هنجاریابی مهارتهای درکمطلب خواندن در دانشآموزان شهرستان ایلام :
تعداد صفحات :۱۹۱
هدف: هدف این پژوهش، هنجاریابی مهارتهای درکمطلبخواندن در یادگیرندگان مقاطع مختلف تحصیلی است. روش: در این پژوهش، روش نمونهگیری به صورت خوشهای چند مرحلهای است که از نواحی سه گان آموزشی شهر ایلام انتخاب شده است. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها از پارامترهای سؤال آزمون بر اساس مدل راش استفاده شده است. یافتهها: نتایج حاصل از این مطالعه نشان میدهد که آزموندرکمطلبدارای روایی مناسب و پایایی مطلوب است. در این آزمون حساسیت و دقت به ترتیب ۹۸. و ۹۵. بهدست آمد. پارامترهای دشواری سؤال بر اساس مدل راش نشان داد که اغلب سؤالها دارای دشواری مطلوب هستند و با مدل برازش کامل دارند. منحنی تابع آگاهی آزمون هم نشان داد که آزمون درکمطلبدارای کاربردی مناسب در سطوح مورد نظر هستند. نتیجهگیری: در این پژوهش آزمون درکمطلبدارای ویژگیهای روانسنجی مناسب برای تشخیص مشکلات و نارساییهای درکمطلبخوانده شده برای یادگیرندگان است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.