مقاله هنجاریابی مهارت‌های درک‌مطلب خواندن در دانش‌آموزان شهرستان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۸۱,۶۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله هنجاریابی مهارت‌های درک‌مطلب خواندن در دانش‌آموزان شهرستان ایلام دارای ۱۹۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله هنجاریابی مهارت‌های درک‌مطلب خواندن در دانش‌آموزان شهرستان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هنجاریابی مهارت‌های درک‌مطلب خواندن در دانش‌آموزان شهرستان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله هنجاریابی مهارت‌های درک‌مطلب خواندن در دانش‌آموزان شهرستان ایلام :

تعداد صفحات :۱۹۱

هدف: هدف این پژوهش، هنجاریابی مهارت­های درک‌مطلبخواندن در یادگیرندگان مقاطع مختلف تحصیلی است. روش: در این پژوهش، روش نمونه­گیری به صورت خوشه­ای چند مرحله­ای است که از نواحی سه گان آموزشی شهر ایلام انتخاب شده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده­ها از پارامترهای سؤال آزمون بر اساس مدل راش استفاده شده است. یافته‌ها: نتایج حاصل از این مطالعه نشان می­دهد که آزموندرک‌مطلبدارای روایی مناسب و پایایی مطلوب است. در این آزمون حساسیت و دقت به ترتیب ۹۸. و ۹۵. به‌دست آمد. پارامترهای دشواری سؤال بر اساس مدل راش نشان داد که اغلب سؤال­ها دارای دشواری مطلوب هستند و با مدل برازش کامل دارند. منحنی تابع آگاهی آزمون هم نشان داد که آزمون درک‌مطلبدارای کاربردی مناسب در سطوح مورد نظر هستند. نتیجه­گیری: در این پژوهش آزمون درک‌مطلبدارای ویژگی­های روان­سنجی مناسب برای تشخیص مشکلات و نارسایی‌های درک‌مطلبخوانده شده برای یادگیرندگان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.