مقاله بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی – عاطفی بر میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی – عاطفی بر میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی – عاطفی بر میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی – عاطفی بر میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی – عاطفی بر میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی :

تعداد صفحات :۲۴

یکی از گرانمایه ترین سرمایه های جوامع بشری وجود نسل نوجوان است . آنها باید با کسب مهارت های اجتماعی ، دراجرای بسیاری از اعمال پیچیده فردی و میان فردی حیات تسلط یابند . اما بسیاری از مواردی که مشکلات ارتباطی نامیده می شوند ، درواقع مشکل تفکر هستند .
پژوهش حاضر از نوع پژوهش شبه تجربی با طرح پیش آزمون و پس آزمون، با گروه آزمایش وکنترل می باشد که به منظوربررسی اثربخشی مشاوره ی گروهی بارویکرد رفتاردرمانی عقلانی ـ عاطفی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی درمدارس ناحیه یک شهرکرج درسال ۹۱-۹۰ صورت گرفت .
بدین منظور به ۹۵نفر از دانش آموزان که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند ، پرسشنامه باورهای غیر منطقی جونز و مهارت های اجتماعی نوجوانان ، ارائه شد وپس ازبررسی اولیه و نمره گذاری ،۱۶نفر که نمره بالاتری در آزمون باورهای غیر منطقی و نمره پایین تری در آزمون مهارت های اجتماعی داشتند، به صورت تصادفی در دوگروه آزمایش وکنترل قرار گرفتند.گروه آزمایش به مدت ۱۰جلسه ۵/۱ساعته در مشاوره ی گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی شرکت کردند. پس از پایان جلسات از هر دو گروه پس آزمون به عمل آمد.سپس داده ها با استفاده از آزمونt مورد تجزیه تحلیل قرارگرفتند.درپایان ، این نتیجه حاصل شد که مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ، بر افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان مؤثر است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.