مقاله بررسی دیدگاه و تمایل دانشجویان درباره انواع روش های ارزشیابی آموزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی دیدگاه و تمایل دانشجویان درباره انواع روش های ارزشیابی آموزشی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دیدگاه و تمایل دانشجویان درباره انواع روش های ارزشیابی آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دیدگاه و تمایل دانشجویان درباره انواع روش های ارزشیابی آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دیدگاه و تمایل دانشجویان درباره انواع روش های ارزشیابی آموزشی :

تعداد صفحات :۲۴

ارزشیابی­های آموزشی بخش مهمی از فرآیند برنامه­ریزی آموزشی محسوب می­شود، که در آن هم فراگیران در فرایند آموزشی متمایز می­گردند و هم به مدرس در ارزیابی عملکرد خود کمک می­کند. پژوهش حاضر با هدف بررسی دیدگاه دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان درباره انواع روش‌های ارزشیابی آموزشی صورت گرفته است. روش پژوهش، پیمایشی است. جامعه آماری مطالعه شامل کلیه­ی دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سال تحصیلی۹۴-۱۳۹۳ دانشگاه بوده (۲۲۰۰ (N=که از میان آنها نمونه­ای به حجم ۳۲۲ نفر با استفاده از جدول نمونه کرجسی و مورگان به روش نمونه­گیری ساده تصادفی انتخاب گردید. ابزار جمع‌آوری اطلاعات پرسشنامه بود که روایی آن با کسب نظر شماری از اساتید ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان بررسی شد. پایایی سوالات پرسشنامه نیز به وسیله محاسبه‏ی ضریب آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. تجزیه و تحلیل داد­­ه­ها با استفاده از نرم افزار­ SPSSV20 نشان داد پاسخگویان بیشتر به روش ارزشیابی به صورت سوالات چند گزینه­ای علاقه­مند هستند و کمترین علاقه را هم به روش­ ارزشیابی به صورت آزمون شفاهی دارند. همچنین رابطه آماری معنی‌داری در سطح ۰۱/۰ و ۰۵/۰ بین جنسیت پاسخگویان با انتخاب سوالات تشریحی ـ چند­گزینه­ای، و معدل پاسخگویان با میزان تمایل آنها برای انتخاب آزمون شفاهی به عنوان ارزشیابی آموزشی وجود دارد. در نهایت نیز بر اهمیت نظرخواهی اساتید از دانشجویان برای انتخاب روش‌های ارزشیابی دروس تاکید شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.