مقاله مطالعه عددی عملکرد حرارتی نانو سیال آب- اتیلن گلیکول- اکسید آلومینیوم در رادیاتور موتور دیزل خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه عددی عملکرد حرارتی نانو سیال آب- اتیلن گلیکول- اکسید آلومینیوم در رادیاتور موتور دیزل خودرو دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه عددی عملکرد حرارتی نانو سیال آب- اتیلن گلیکول- اکسید آلومینیوم در رادیاتور موتور دیزل خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه عددی عملکرد حرارتی نانو سیال آب- اتیلن گلیکول- اکسید آلومینیوم در رادیاتور موتور دیزل خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه عددی عملکرد حرارتی نانو سیال آب- اتیلن گلیکول- اکسید آلومینیوم در رادیاتور موتور دیزل خودرو :
تعداد صفحات :۲۵
در مقاله حاضر، کاربرد نانو سیال متشکل از مخلوط آب و اتیلن گلیکول (بهعنوان ماده ضدیخ) حاوی نانو ذرات ۲۸ نانومتری اکسید آلومینیوم تا حداکثر غلظت حجمی ۲% در رادیاتور موتور دیزلی شورلت سوبربان تحت شرایط جریان مغشوش بهصورت عددی مطالعه شده است. روابط انتقال حرارت میان نانو سیال و جریان هوا در رادیاتور برای محاسبه ضریب انتقال حرارت، ضریب انتقال حرارت کلی و توان پمپاژ نانو سیال آب- اتیلن گلیکول- اکسید آلومینیوم استخراج شدهاند. در مقاله حاضر، تاثیر سرعت خودرو و عدد رینولدز نانو سیال در غلظتهای حجمی مختلف بر روی عملکرد رادیاتور خودرو مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان میدهند که ضریب انتقال حرارت کلی نانو سیال آب- اتیلن گلیکول- اکسید آلومینیوم در غلظت حجمی ۲% و در عدد رینولدز ۶۰۰۰ در سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت نسبت به سیال پایه (آب- اتیلن گلیکول) حدود ۶۳/۱۰% افزایش یافته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.