مقاله مربی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد آبادان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مربی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد آبادان دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مربی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد آبادان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مربی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد آبادان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مربی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد آبادان :

تعداد صفحات :۳۷

این مقاله، در مرحله اول روش­ حفظ انرژی جنبشی (KEP) را معرفی می­­کند و سپس معادلات این روش برای حالت دو بعدی با تقارن محوری تعمیم داده می­شود. روش KEP معادلات را به گونه­ای جداسازی می­کند که پایستاری کلی انرژی جنبشی تضمین شود. اگر در جریان شوک اتفاق بیفتد، عملگرهای شوک به معادلات اضافه شده که تغییرات انرژی جنبشی کل بر اثر شوک را محاسبه و به معادلات میافزاید، اما بر خلاف روش­های پیشین، وجود این عبارت­ها در دیگر بخش­های حل با گرادیان فشار کم، ضرورت ندارد. این روش، با افزایش تعداد نقاط، به سمت دقیق شدن کامل نتایج نزدیک شده و برای شبیه سازی جریان­های آشفته­ واقعی بسیار مناسب است. در این مقاله، به مقایسه­ برخی روش­های اتلاف مصنوعی و بالادست، با روش­ حفظ انرژی جنبشی پرداخته شده است. برای این منظور، جریان­های یک بعدی غیرلزج داخل شیپوره همگرا-واگرا و دو بعدی غیرلزج در داخل کانال شامل برآمدگی و جریان دو بعدی لزج با تقارن محوری روی یک صفحه­ تخت بررسی می­شود. نشان داده شده که روش KEP، با افزایش تعداد نقاط شبکه، حل دقیق­تری را ارائه می­کند و برخلاف روش­های پیشین محدودیتی در افزایش تعداد نقاط ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.