مقاله کمینهسازی ابعاد بدنه خودروی نیسان از طریق بهینهسازی چیدمان بلنک قطعات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کمینهسازی ابعاد بدنه خودروی نیسان از طریق بهینهسازی چیدمان بلنک قطعات دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کمینهسازی ابعاد بدنه خودروی نیسان از طریق بهینهسازی چیدمان بلنک قطعات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کمینهسازی ابعاد بدنه خودروی نیسان از طریق بهینهسازی چیدمان بلنک قطعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کمینهسازی ابعاد بدنه خودروی نیسان از طریق بهینهسازی چیدمان بلنک قطعات :
تعداد صفحات :۱۲
ورقهای فولادی نقش قابل توجهی در تولید بدنه خودرو دارند. طی سالیان اخیر، افزایش قیمت تمامشده ورقهای فولادی از یکسو و مشکلات ناشی از تحریمها از سویی دیگر، تأمین ورقهای فلزی را با چالشهایی جدی مواجه کرده است. از اینرو لازم است تا سازندگان و تولیدکنندگان جهت صرفهجویی در مصرف مواد اولیه، کاهش ضایعات و مدیریت مصرف ورق، روشهای نوینی بهکار گیرند. در این مقاله، ابتدا روشهای کاهش موادبری و ضایعات قطعات فلزی پرسی با بهرهگیری از شیوههای تغییر در چیدمان قطعات، بهکارگیری یا اصلاح قرار قالب، استفاده از ورق کویل بهجای ورق شیت و تغییر در نحوه تولید، عرض نوار ورق و نوع قالب و پرس بررسی و در ادامه، موادبری روشهای جدید با روشهای قدیم مقایسه شده است. سپس، سود سالیانهای که از اعمال این تغییرات در مدلهای مختلف خودروی نیسان عائد گروه خودروسازی سایپا میشود محاسبه میشود. اجرای این روشها علاوه بر صرفهجویی در مواد اولیه فلزی و کاهش ضایعات، نهتنها از هدررفت انرژی و سرمایه ملی جلوگیری میکند، که براساس قاعده برد برد به افزایش حاشیه سود برای تولیدکننده و خودروساز نیز میانجامد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.