مقاله مطالعه نقش مولفههای مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر بهکارگیری فرانظریههای برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه نقش مولفههای مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر بهکارگیری فرانظریههای برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه نقش مولفههای مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر بهکارگیری فرانظریههای برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه نقش مولفههای مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر بهکارگیری فرانظریههای برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه نقش مولفههای مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر بهکارگیری فرانظریههای برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان :
تعداد صفحات :۲۵
هدف پژوهش حاضر مطالعه نقش مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر بهکارگیری فرانظریههای برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری است. روش پژوهش از نوع زمینهای و جامعه آماری کلیه اساتید شاغل بهتدریس در دانشگاههای شهر تهران در سال تحصیلی ۸۹-۸۸ است. نمونه آماری ۸۷ نفر از اساتید زن و مرد میباشد. که بهصورت نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند. این پژوهش از ابزار محققساخته پرسشنامه استفاده شده است و دادههای پژوهش در دو سطح توصیفی از شاخصهای گرایش مرکزی و جداول توزیع فراوانی و در آمار استنباطی از آزمون تحلیل واریانس و آزمون مقایسات میانگین زوجی دانکن و با نرمافزار تحلیل داده spss مورد توصیف و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. عمدهترین یافتههای مطالعه این است که سابقه تدریس بیشترین تاثیر را در بهکارگیری فرانظریه آیزنر، مرتبه علمی و گرایش تحصیلی بیشترین تاثیر را در بهکارگیری فرانظریه واکر و هونکی دارد و در این میان فرانظریه میلر متاثر از هیچکدام یک از متغیرهای مذکور نیست و اساس فعالیت یاددهی- یادگیری را دربردارد و از متغیرهای دیگری تاثیر میپذیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.