مقاله تبیین مفهومی تفکر ریاضی: چیستی، چرایی و چگونگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین مفهومی تفکر ریاضی: چیستی، چرایی و چگونگی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین مفهومی تفکر ریاضی: چیستی، چرایی و چگونگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مفهومی تفکر ریاضی: چیستی، چرایی و چگونگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین مفهومی تفکر ریاضی: چیستی، چرایی و چگونگی :
تعداد صفحات :۲۹
چکیده: همه دانشآموزان میتوانند به صورت ریاضیوار فکر کنند و عمق و پیچیدگی ایدههای ریاضی خود را به عنوان هدف مهم آموزش ریاضی، افزایش دهد. هر چند این مهم هنوز به طور گسترده، در کلاسهای ریاضی اتفاق نیفتاده است، زیرا ارتقای تفکر ریاضی با چالشهایی روبروست که یکی از آنها، تبیین مفهومی تفکر ریاضی است. لذا این مطالعه، بر آن است که چیستی، چرایی و چگونگی چالشهای تفکر ریاضی را از طریق مرور رویکردهای مختلف به تفکر ریاضی، تبیین کند. ، به طور نظاموار مرور شده و مورد نقد و بررسی قرار گرفتهاند. از بین رویکردهای موجود، توصیف ریاضیدانان از تفکر ریاضی برای تبدیل آن به فعالیتهای یاددهی و یادگیری ریاضی، به تفصیل شرح و بسط داده شده است. علاوه براین، چالشهای پیش رو برای توسعه تفکر ریاضی نیز بیان شده است. این مقاله، چشمانداز روشنی برای محققان آموزشی در حالت کلی و برای محققان آموزش ریاضی در حالت خاص، ترسیم میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.