مقاله رتبه بندی مؤلفههای برنامه درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رتبه بندی مؤلفههای برنامه درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رتبه بندی مؤلفههای برنامه درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی مؤلفههای برنامه درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رتبه بندی مؤلفههای برنامه درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی :
تعداد صفحات :۳۸
هدف از پژوهش حاضر رتبهبندی مؤلفههای برنامه درسی پنهان (روش تدریس، روش ارزشیابی، تعاملات استاد و دانشجو، فضای کالبدی و فیزیکی، جو اجتماعی دانشگاه، روحیه علمی دانشجویان، محتوای دروس، قوانین و مقررات) ازنظر اهمیت شان در شکلگیری هویت علمی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ بود. روش پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی و جامعه آماری کلیه دانشجویان زن و مرد رشته علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی (۹۵=N) که با استفاده از جدول مورگان تعداد ۷۶ نفر بهعنوان نمونه به روش تصادفی ساده انتخاب گردید. ابزار جمعآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته شامل ۳۲ گویه با مقیاس پنجگانه لیکرت بود که روایی صوری و محتوایی آن توسط کارشناسان و اساتید تأیید و پایایی آن از طریق روش ضریب آلفای کرونباخ (۸۴/۰) محاسبه گردید. جهت تجزیهوتحلیل دادهها در سطح آمار توصیفی از (فراوانی، میانگین، درصد) و در سطح آمار استنباطی از (ضریب همبستگی اسپیرمن، رگرسیون خطی ساده، آزمون من- ویتنی، آزمون فریدمن) استفاده شد. طبق نتایج بهدستآمده از دیدگاه دانشجویان میان تمامی مؤلفههای برنامه درسی پنهان و شکلگیری هویت علمیشان رابطه و همبستگی مثبت معناداری وجود دارد. علاوه بر این ازنظر دانشجویان تمامی مؤلفهها قدرت پیشبینی هویت علمی را داشته و مؤلفهی «جو اجتماعی دانشگاه» نسبت به بقیه مؤلفهها ازلحاظ تأثیرگذاری بر هویت علمی بااهمیتتر و مؤلفهی «روحیهی علمی» کماهمیتتر رتبهبندی گردید. در رابطه با اختلاف میانگین مؤلفهها در بین دانشجویان زن و مرد هیچگونه تفاوت معنیداری مشاهده نگردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.