مقاله تدریس اثربخش در آموزش عالی بر اساس تجارب حرفهای استادان و ارتباط آن با تدریس خود-گزارشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تدریس اثربخش در آموزش عالی بر اساس تجارب حرفهای استادان و ارتباط آن با تدریس خود-گزارشی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدریس اثربخش در آموزش عالی بر اساس تجارب حرفهای استادان و ارتباط آن با تدریس خود-گزارشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدریس اثربخش در آموزش عالی بر اساس تجارب حرفهای استادان و ارتباط آن با تدریس خود-گزارشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تدریس اثربخش در آموزش عالی بر اساس تجارب حرفهای استادان و ارتباط آن با تدریس خود-گزارشی :
تعداد صفحات :۳۳
پژوهش حاضر باهدف بررسی تدریس اثربخش بر اساس تجارب حرفهای استادان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ارتباط آن با تدریس خود-گزارشیآنان در سال تحصیلی۹۵-۱۳۹۴ انجامگرفتهاست.روش تحقیق، توصیفیاز نوع همبستگی و جامعه آماری شامل کلیه استادان دانشگاه شهید مدنی آذربایجآنکه با استفاده از نمونهگیری طبقهای نسبتیو بر اساس جدول مورگان،۱۴۴ نفر بهعنوان نمونه آماری جهت مطالعهانتخاب و پرسشنامههای پژوهش بین آنها توزیع گردید.ابزار جمعآوری اطلاعات شامل پرسشنامه محقق ساخته تدریس اثربخش و پرسشنامه تدریس خود-گزارشی که بر اساس مقیاس پنجدرجهای لیکرت تدوینشده بود. پایایی این ابزارهابر اساسمحاسبه ضریب آلفای کرون باخ، برای پرسشنامه تدریس اثربخش ۷۶% و پرسشنامه تدریس خود-گزارشی ۸۵%به دست آمد. دادههای تحقیق پس از جمعآوری در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل واریانس یکراهه، تحلیل واریانس با اندازهگیری مکرر) تحلیل شد. نتایج بهدستآمده گویای آن است کهاستادان این دانشگاه به ترتیبدر تدریس خود بیشتر به مؤلفههای حرفهای، فنی و ارتباطی در تدریس توجه میکنند و از طرف دیگر بین تدریس اثربخش و تدریس خود-گزارشی از دیدگاه آنان رابطه وجود دارد. همچنین بین میزان توجه استادان به هر یک از مؤلفههای تدریس اثربخش به تفکیک رشتههای دانشگاه تفاوت وجود دارد. همچنین سه مؤلفه حرفهای، فنی و ارتباطی به ترتیب از بیشترین به کمترین، میزان توجه استادان را به خود جلب کرده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.