مقاله ظرفیتهای بالقوه و موانع استفاده از «رویکرد کاربرد و مدلسازی» در آموزش ریاضی دانشگاهی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ظرفیتهای بالقوه و موانع استفاده از «رویکرد کاربرد و مدلسازی» در آموزش ریاضی دانشگاهی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ظرفیتهای بالقوه و موانع استفاده از «رویکرد کاربرد و مدلسازی» در آموزش ریاضی دانشگاهی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ظرفیتهای بالقوه و موانع استفاده از «رویکرد کاربرد و مدلسازی» در آموزش ریاضی دانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ظرفیتهای بالقوه و موانع استفاده از «رویکرد کاربرد و مدلسازی» در آموزش ریاضی دانشگاهی :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده: در این مقاله، پس از بیان ضرورتهای توجه به «رویکرد کاربرد و مدلسازی» در برنامه درسی ریاضی دانشگاهی، تاریخچه و چرخههای مختلف مدلسازی در آموزش ریاضی معرفی خواهند شد. در ادامه پژوهش های انجام شده در رابطه با «رویکرد کاربرد و مدلسازی» در آموزش ریاضی دانشگاهی مرور خواهند شد. سپس جزییات روش شناسی مربوط به استفاده از این رویکرد در تدریس یک درس ریاضی دانشگاهی ارایه خواهد شد. در این راستا یک مسئله مدلسازی مستلزم استفاده از مدل ریاضی به ۳۹ از دانشجویان مهندسی ارایه شد و راه حلهای آنها با توجه به چرخه مدلسازی هفت مرحلهای مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت. در پایان، پس از ارایه برخی از پاسخهای دانشجویان به این سؤال زمینه مدار دنیای واقعی و ارایه یک پاسخ نوعی درست، در رابطه با ظرفیتهای بالقوه و موانع موجود بر سر راه استفاده از «رویکرد کاربرد و مدلسازی» در آموزش ریاضی دانشگاهی بحث خواهد شد. .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.